KP 33/28 ja negaa vaan..

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja paris81
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

paris81

Oman äänensä löytänyt
Minulla on ollut viimeiset 8 vuotta tasainen kierto 28 päivää.
Nyt on jo kp 33 eikä menkkoja näy. Tosin mahaa turvottaa paljon ja on löysällä vähän väliä. Lisäksi rinnat on arat. Tein testin viimeksi tänään ja niiiiin negaa..
Lisäksi välillä hirvee hiki ja sitten taas hirrrveä kylmyys.
Mietin, että onko mahiksia saada plussa vasta todella myöhään, vai missähän mä meen ..
Että voi olla ahistavaa miettiä...

Mä ite sain myöhäsen plussan..
Kierto lähes aina 28. Plussan sain kuitenkin vasta kp 40+/28.

Eli ei vielä mahdotonta oo ! :)

Kokeile paris81 vielä uudelleen parin päivän kuluttua, niin ja mahdollisimman herkällä raskaustestillä! Jos edelleen negaa ja menkkojakaan ei näy, niin sitten yhteys lääkäriin! Mulla myös näytti kp 34 tietämillä vasta plussaa, vaikka tasainen 28 päivän kierto ollut aina.. Tsemppiä ja hyvää kevättä! :)  

Paris81 Miten sulla edennyt?

Minulla on tällä hetkellä ihan samanlainen tilanne. Kolme testiä olen tehnyt ja kaikki negoja. Ei auta kuin odottaa, mutta kyllä tässä touhussa stressaantuu. Meillä halutaan toista, että sinänsä on tuttua, mutta ekalla kerrallaa tuli selkeä plussa jo ennen menkkojen odotettua alkamispäivää. Tämä eroaa siinäkin suhteessa.
Miten kauan kannattaa odottaa ennen kuin lääkäriin? Ja missähän tässä vois olla kyse, tietääkö kukaan?

Mulla selvis varhaisultrassa, miksi en plussaa saanut aikasemmin. Mulla oli siis e-pillerit käytössä, enkä mitenkään voinut tietää, missä vaiheessa ylipäätään edes ovulaatio oli tapahtunut. Vuodosta laskettuna sain positiivisen vasta rv 6+4, mutta ultrassa selvisi, että todellasuudessa viikkoja ei sillon ollut kun vasta 3+3..

Ne menkat sitten TAAS alkoi, mutta 8 päivää myöhässä.  Näin ei ole koskaan ennen käynyt.
Viimeviikolla oletetun oviksen aikaan 1 vrk yhdyntöjen  jälkeen meni vatsa vähän sekaisin ja sen jälkeen ollut jo 4 migreeniä.
Edellisen kanssa kävi samoin. Normaalisti migreeniäkään ei näin usein.
Et nyt mä taas toivon.. Ja ainakin koitan etsiä mahdollisia syitä, et oisin tullu raskaaksi..

Jotenkin mä olin tosi naiivi ja  oletin, että raskaaksi tullaan, kun niin halutaan..  En osannut odottaa näin monien kuukausien yritystä ja odotusta.
Ja nyt mä olen koittanut relata ja unohtaa koko asian.
Silti salaa mietin päivittäin..  :D

Toivotaan, että tää kevät tuo mukanaan super sinnikkäitä siittiöitä ja pikkasen hyvää tuuria kaikille :)

Mulla nyt kp32/28, negaa on näyttänyt, tai itte asiassa kuvittelin näkeväni toissapvän testissä haamujen haamun.. No, jolleivät menkat ala nyt vlopun aikana, uusi testi maanantaiaamuna.

Tsemppiä ja plussaisia tuulia! :)

Täällä mennään 38/27 enkä uskalla testata kun pelkään sitä negaa! :D
"Kaikki oireet" olis van luulen et kuvittelen taas nekin.  
Taidan olla jo sekoamassa... :) 

Takaisin