kp 27/26 ja testit negaa

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja mimi.
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

mimi.

Sukkela juttelija
Heips!
Elikkä kp olis 27/26 ja tein eilen aamulla ja tänään päivällä clearbluen testin ja molemmat negaa. Pillerit on lopetettu 21.3 jonka jälkeen kierto on ollut koko ajan tuo 26.
Kauanko kannattaa vielä odottaa ennenkun uuden testin tekee? Millään ei malttaisi kauaa odotella :)
On ollut myös jotain oireita mm. eilen huimasi niin lujaa että joutui kävelemään seiniä pitkin, valkovuotoa tulee aina vaan joka minulla yleensä loppuu jo viikko ennen menkkojen alkua, joten en sitten tiedä mikä muukaan voisi olla kyseessä?
Muita oireita ei ole ollut, eikä ole ollut mitään menkkojen alkamisen  tuntua tai kunnon alavatsakipuja. Äsken kyllä hieman vihlaisi oikeaa puolta alavatsasta, mutta olisiko kuvittelua sekin, kun niin kovasti toivoo? :D
Pikkuinen olisi kyllä todella toivottu!  emoticon

Stressihän tekee paljon hallaa ihmiselle ja kierrolle... Moni on kirjoittanut tuosta vuodon hulluuntumisesta ja muutenkin kierron pidentymisestä... Mikä tietty yleensä seuraa sitä jos oviskin on myöhemmin. Tikutitko ovista/oliko selkeät oireet?

Omasta mielestä en oo stressaillu nyt mitenkään erityisesti, vaan samaa rataa mennään kun ennenkin :) kerran oon kokeillu noita halpatestin ovistestejä, ja alotin tikuttamisen heti kun menkat loppu ja lopetin kun ne alkoi (koska en ollut varma kierron pituudesta) ja ovista ei näkynyt, mutta tuntui kyllä :o
ja tällä kertaa en käyttäny niitä ollenkaan, koska oletetun oviksen aikana tuntui kyllä mahassa repimistä ja siltä että menkat alkaisi :) 
saa nähdä kuinka käy :)

niin ja tosiaan viimeksi kun oli menkat, niin oli jotenkin kummallista se vuoto, liman ja veren sekoitusta eikä oikeastaan niitä voinut menkoiksi edes sanoa, sen verran niukat oli :o

pahimmat kivut tais olla siinä 27-28.5 elikkäs olisko kp ollut sillon 13 tai 14. melkein joutui kaksinkerroin olemaan kun repi mahaa niin lujaa. :(
ja siis menkat on viimeksi alkanut 15.5 ja niitä ei oo vieläkään näkynyt :o
tänään jo ehdin luulla että ne alkaa kun oli vatsassa sellainen tunne mutta ei vieläkään.
Päätäkin on jo särkenyt 2 päivää, eikä panadol auta ja buranaa ei uskalla enää ottaa. :o

Odotan huomiseen ja teen aamulla testin, jos sitten jo näkyis. pelottaa vaan että jos aina vaan näyttää negaa, niin mitäs sitten tehdään...  huomenna olis jo kp 29/26.

Mulla on aika sama tilanne, kuin sulla! Menkat alkoi viimeksi 15.5., ovis tuntui 28./29.5.. Eilen testasin kuitenkin negan. :( Nyt odottelen varmaan huomiselle tai perjantaille, jos ei menkat sitten ala. Sitten uutta testiä kehiin! Kerrohan sitten, että miten sulle kävi!

aina vaan negaa :( ja testin tein ihan sillä clearbluen digitaalisella.
mikähän ihme tässä nyt on? ei oo vieläkää sellasta oloa tai tunnetta että menkat alkais :o valkovuotoa vaan tulee koko ajan :o

Edit: Soitin äsken neuvolaan ja sanoivat sieltä että kokeilee viikon päästä testailla uudelleen. jos vieläkin nega niin sitten ei auta kun odotella ja soitella heinäkuun lopussa aikaa, niin terolutit käyttöön. Soitan  kyllä jo heinäkuun alussa jos ei mitään tapahdu :( on tää vaan niin tympeetä...

niinhän tuo neuvolan linja taitaapi olla, että katsellaan eteenpäin ja jatketaan sitten katsomista... Toivottavasti jotain tapahtuisi, niin ei tarttis paikallaan junnata ja ihmetellä :)

Heips!
Mulla kans kierto ollut aina tasan 26pvää ja melkein kellontarkkuudella oon voinut sanoa, et koska menkat alkaa.. Viime kuussa bongasin oviksen ihan normaalisti ja peittojakin heiluteltiin ihan oikeeseen aikaan useammin, kun kerran. Jotenkin olin niin varma tärpistä ja oireita on ollut vaikka muille jakaa. Lämmöt koholla, omituisia nippailuja alavatsassa, käsittämätön alaselkä särky jo reilun viikon, huono olo ja tissit arat. Maanantaina kp33/26 tein aamupissasta clear bluen digin ja siinä sitten luki "ei raskaana".. Jotenkin sitä ajatteli, että toivoa on niin kauan, kun menkat ei ala. Mutta niinpä täti sitten tänään aamulla kurvasi paikalle. Edelleen toivon, että nää ois "valemenkat" tai ihan normit, kun joillain ilmeisesti raskauden aikana saattaa menkat tulla.
Vaikka eiköhän nää ihan oikeat ole, kun ei mulla aikasemmissakaan raskauksissa oo mitään vuotoja tullut. Ja tosiaan, eilen illalla oksensin, ei kyllä ollut mitään menkkatuntemuksia eilen eikä yöllä..
Että näin mulla, kyllä tää naisen elämä on joskus vaikeeta..

Plussatuulia kuitenkin teille molemmille!!

no pitää kyllä tosiaan toivoa että jotain tapahtuu suuntaan tai toiseen :)
vaikka sitten siihen että menkat alkais, niin pääsis taas yrittämään ! :)

Cookie82, mäkin olen kuullut noista valemenkoista. Niin kävi yhdelle ystävälle ja hän tajusikin vasta tosi tosi myöhään olevansa raskaana, kun vuotoa tuli heti alussa ja sitten vielä pitkin raskautta!

casssu, toivottavasti saat nyt selvyyttä tuohon, ettei tarvi lähteä neuvolaan!

Mä ostin nyt sitten uuden testin. Jos huomisaamuun mennessä ei ole menkat alkanu, niin testailen sitten taas. Huomenna on kuitenkin jo kp 31, viimeksi mulla oli kierto 27 päivää.

Kovasti toivon, että ois ne valemenkat, mutta on taas niin runsaat, että tuskinpa on.. Viime syksyisen keskenmenon jälkeen kolmonen on vaan ollut niin kovasti haaveissa ja toiveissa, että kai sitä jo mieli alkaa keksimään vaikka mitä "oireita ja tuntemuksia", eli mulla ainakin varmaan ihan vaan stressin takia myöhästyi viikolla. Jotenkin vaan niin omituista, kun tosiaan aina ollu se 26pvää, ainut poikkeus oli sen km jälkeen 32pvä..
Tääkin päivä mennyt nettiä selaillessa just näitä "valemenkkoja" ja kuinka joillain on menkat tullut tyyliin puolet raskaudesta-juttuja lukiessa, niin sit yrittää viimeisen asti selitellä itelleen, et jospa mullakin on nyt näin. Anteeksi tää avautuminen, ei vaan oo oikeen ketään kelle purkaa näitä tuntoja, kun mieskin alkaa jo väsyy tähän joka kuukautiseen oireiden tarkkailuun, vatvomiseen ja pettymykseen..

noniiin. menkat alkoi eilen :) tapahtuipa edes jotakin. nyt kun vaan tietäisi seuraavassa kierrossa sen oviksen ajankohdan niin olis ihan jees. :) 

Hyppään mukaan juttuun :) Uutta yritystä vaan casssu! Mä en jaksais odottaa, kun voi testata vasta juhannuksen jäljissä, ettei olis turhaan hätähousu (nimimerkillä testit polttaa kaapissa..). Olevinaan on vaikka sun mitä alkuraskauden oiretta..

juu ei tämä yritys tähän lopu :) ainut vaan kun ei tiedä koska ovis on, koska tuo kierto meni sekasin :((

Takaisin