Kova myllerrys masussa...

K

Keijuli

Vieras
Heipä hei vaan kaikille! Heinäkuun alkua vietellen ja Elokuun lopulla olis laskettu aika..Tähän asti on menny odotus hyvin paitti noita sokeriarvoja mittaillessa tosin niissä ei mitään poikkeavaa ole ollut..Vauveli on aloittanut hirveen myllerryksen masussa..kovat on pyörimiset. Tietysti kun kasvaa nyt niin voi olla tilaakin vähän vähempi..Alku viikosta itsellä vaivasi aikas kova närästys ja se varmaan johtui enemmälti siitä kun sain päähän piston leipoa korvapuusteja..Ja veikkaan että sain sen närästyksen siitä kanelista..Mutta onneksi yksi Rennie imeskelytabletti pelasti ja helpotti olotilan suht normaaliksi..Nyt muutamina päivinä on vaan vielä ollut sellainen etova olo lienekkö hiven vielä närästystä jäljellä vai mitä lie...Vai myllertääkö tuo vauveli tuolla masussa nyt niin lujaa että pistää minunkin sisukset sekaisin..Parina päivänä on vähän ollut myös masu sekaisin mutta hetkessä on mennyt niin sanotusti ohi..ettei ole vaivannut pidemmän päälle. Miten teillä muilla on mennyt odotus aika joilla on Elokuussa laskettu aika...?? :smiley-bounce013
 
Itellä ei oo oikeen tietookaan tost närästyksestä :O ikinä tuskin edes närästänyt.Raskaus itellä ainakin on sujunut hyvin,eikä oo ollu mitään ihme oireita,mitä nyt tää väsymys :) viel olis reilu 4 viikkoa laskettuun aikaan! ja tuosta myllerryksestä,niin sama täällä.. tuntuu kun ei olisi hetken rauhaa,kun pieni touhuaa tuol vattassa ja hikkailee tosi paljon! :P

Hyvää loppuraskautta Keijuli! :)
 
Mulla on nyt rv 35+1 ja odottelu on mennyt ihan kivasti. Viime aikoina vaan on hurjasti lisääntynyt turvotus ja hikoiluttanut kovasti. Närästystä on myös välillä, kun vauvan peppu on ihan kylkiluissa kiinni eikä vatsalaukulla ole hirveästi tilaa. Kyllä se vauva täälläkin aika paljon möyrii menemään ja aiheuttaa jos jonkinmoisia tuntemuksia niin, että välillä saa olla ihan ihmeissään :)
 
Mulla olis se synnytystapa arvio torstaina ja se nyt hieman jännittää,et mitä ne siellä sanoo :S kuulemma ainakin on jo raivotarjonnassa! :) miten ootteko te saanu yöllä nukutuks ? itellä on ainakin hirveetä tuskaa välillä,ku ei oikeen enää tiedä mis asennos nukkuis, ja mua häirittee ku vauva jaksaa hikkailla.. :D entä ootteko te käyny jo siel synnytystapa arviossa ?
 
Kiitos...Toi mun närästys johtui sit kun söin mansikoita. Yhtenä päivänä söin muutamia mansikoita joista sit tuli kauhee vatsan vääntö ja päälle närästys. Neljä päivää tota kesti. Nyt ei ole närästänyt sit laisinkaan. Vauveli jorailee ihmeen paljon..tietysti sehän on ihan hyvä että liikkuu paljon ja vissiin köllöttelee edelleen poikittain ei halunne päätänsä laittaa meno suuntaan :D. Saa nähdä sit joudutaanko sitä kääntämään oikein päin...Nyt on ruvennu jonkin verran jännittämään kun laskettuun aikaan on n. 6 viikkoa ja että tämähän masu asukki pitää saada uloskn :D..Mielessä kieltämättä pyörii aikas paljon synnytys..toivon kovasti että olis normaali synnytys ettei tartteis keisarinleikkauksella...Mulla vähäsen nukunnan kans probleemaa kun oikealla kyljellä nukuttaes kipeytyy lonkka ja selällään ollessa vähän jumii ristiselkä ja taasen sit vasemmalla kyljellä nukuttaessa saan suht hyvin nukuttua..ainaskin niin pitkään kunnes vauveli rupeaa temmeltämään liikkeillänsä :D.Synnytystapa arviointia mulle ei oo vielä tehty..Yksi ultra olis viel ensi kuussa..ja toivottavasti siellä sit jotain ton tapaista tekisivät...Hassusti toi ultra on kolmea viikkoa ennen laskettua aikaa...
 
Tänään kävin neuvolassa ja kaikki oli hyvin..sanoin neuvola tädille et tää vauveli jaksaa jorata kovasti masussa niinkuin teki eilenkin...ei hetken huilia. Ja jaksaa köllötellä poikittain..No katsoi sit pikaseen ultralla niin se olikin sit kääntynyt pää meno suuntaan vihdoinkin..nyt sit toivotaan et pysyykin siinä asennossa...kun tahtoo olla aika adhd tapaus :D. Ensi viikolla sit vielä tarkistellaan poikkeuksellisesti uudelleen neuvolassa et onko pysynyt oikeassa asennossa..Eli pidetään sormet ja varpaat ristissä :D :angel13
 
Noniin, hyvä sitten! :) ite pääsen huomenna käymään lääkärissä.. voi kumpa itekki pääsis viel ultraan.. mut ei. :sad001 mul aina itellä välis kipeytyy lonkka kun yritän nukkua,mut sitä oli jo ennen raskauttakin,ja välillä särkee polvi! :D kyl mä ja odotan hirveesti et pääsis synnyttämään, vaikka se tosin vähä jännittää! :)
 
Takaisin
Top