Koukussa raskaustesteihin? Montako raskaustestiä sinä teit?

Montako raskaustestiä olet tehnyt yhden kierron aikana?

• 1

Äänet: 3 15.0%
  • 2

Äänet: 10 50.0%
  • 3-5

Äänet: 5 25.0%
  • Enemmän kuin 5

Äänet: 2 10.0%

• Kaikki äänestäjät
    20

Miramaria

Tietävä tietäjä
Heippa!

Olen tekemässä juttua raskaustesteihin "koukuttumisesta". Teitkö sinä yritysaikana enemmän kuin yhden testin yhden kierron aikana? Montako testiä teit ja miksi? Tuntuiko, että testien tekemiseen olisi voinut jollain tapaa jäädä koukkuun?

Jos sinulla on kokemusta aiheesta, voit kertoa siitä tähän ketjuun. Haluaisitko osallistua haastattelun kautta juttuun? Ota minuun yhteyttä niin jutellaan! :)

Itse maltillisesti olen odottanut ja tehnyt vain yhden testin per kierto jos kuukautisia ei kuulu :) Ekasta odotin siihen asti kun kuukautiset oli 2 viikkoa myöhässä. Toisesta odotin viikon. Kolmannesta olin varma raskaudesta ja tein sinä päivänä kun kuukautisten piti alkaa. Neljännestä odotin viikon. Olen aina ajatellut, että turhaa kiusata itseä negatiivisilla tuloksilla ja jäädä sen jälkeen miettimään "no mitä jos se näyttääkin negaa, kun tein testin liian aikaisin." Maltti on valttia ja säästää kivasti kukkaroa ;)

Esikoisesta tein vain yhden testin, kakkosesta 5 kun oli kaappiin ostettu varuiksi, ja tästä kolmannesta nyt on tehty 4 ja yksi ovistesti. Yksi testi olisi vielä kaapissa ja päiväyskin siinä tulossa.... :)

Kyllä niitä pari kolme meni joka kierrossa jotka venyi kun kierrot oli hyvin epäsäännölliset. Tosin tilasin omani ebaystä muun tilauksen yhteydessä niin lisää postikuluja ei niistä liuskoista enää tullut ja itse testit maksoi 0,12€ kappaleelta. Ostin niitä pinon ettei tarvitse potea syyllisyyttä turhaan testailuista ja sittenpä kun antoikin itselleen luvan testata vaikka joka päivä niin ei niitä kovin monta enää kulunut.

Sent from my iPhone using Vau.fi Foorumi mobile app

Esikoisesta tein kaksi, joista toinen oli clearblue, kun halusin nähdä mitä antaa viikkoja. Tästä toisesta tein kolme. Ensimmäinen näytti negaa (viikkoa ennen kuin kk olisi pitänyt alkaa, kun olimme juhliin menossa. Mutta jotenkin vaisto vain vihjasi, että kannattaa olla juomatta :) ). Toisen tein, (pos) kun säännölliset kk olivat 3pvä myöhässä ja kolmannen (pos) kun halusin vielä nähdä viivat uudelleen ollakseni täysin varma raskaudesta. En siis ollut tämän toisen kohdalla uskoa hyvää onneamme saadessamme molemmat lapselle ensimmäisellä yrityskerroilla! :)

Takaisin