Kotiutumisvaatteet

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Josefina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Josefina

Näppärä viestien naputtelija
Onko jo tiedossa mitä vauvalle kotiutumisvaatteiksi?

Itsellä Lindexin kiva keltainen setti, joka nyt vielä on suosikkini.
Siihen kuuluu keltainen body jossa samainen ¨kissa¨ ja housut ja lattiaviltti.

Tässä linkki pipoon: http://www.lindex.com/se/Product/Product.aspx?id=7021616&styleid=7021614&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111360
 
vaatteista tuli mieleen viimeöinen uni, jossa olin pukenut vauvan äitiyspakkauksesta tulleisiin vaatteisiin. Ihmettelin unessa, että miten ihmeessä ne vaatteet näyttää niin nuhjuisilta, näytti et niitä ois käytetty kovasti jo viimeiset 10 vuotta.. [:D]
 
minä ajattelin ottaa vauvalle kotiutumisvaatteiksi äippäpakkauksessa tulleen muistaakseni 50cm kietasubodyn johon kuuluu myös housut, sikäli mikäli body ehtii tulla takaisin, sillä jouduin lähettämään sen reimalle takaisin kun nepparit oli kyljestä jääneet yhteen[&:], kyseinen body oli vielä mun lemppari. lisäks meinasin ottaa sen ohuen pipon, ohuemmat tumput ja sukat sekä sen vanupuvun...sitä kun ei tiedä millainen keli elokuussa on [:)]
 
mä oon riitu miettiny vähän samoja [:)] saattaa muuttua tosin vielä moneen kertaan [:D]
 
Haniliini: eikö pään kautta haihdu todella paljon lämpöä? Sitähän aina sanotaan et talvella pitää olla pipo päässä, ettei palellu. Vauvojen iho on niin mahdottoman ohutta et sieltä kyllä haihtuu paljon lämpöä. :)

En tiedä vielä yhtään mitä laitan kotiutumisvaatteiksi. Luultavasti kans sen kietaisubodyn ja pöksyt.
 
pään jalkojen ja käsien kautta haihtuu paljon lämpöä ja vauvoilla on heikko ääreiverenkierto.
 
En ole kyllä kerennnyt niin pitkälle miettimään. Päällimäinen huolenaihe on tällä hetkellä se että ei ole tullut löydettyä kaappia/lipastoa vauvan vaatteille [:(] Noh jospa viim. ensi vkolla löytyisi kun olisi paljon aikaa laittaa vauvatavarat kuntoon. Siinä samalla voikin sitten miettiä mitkä vaatteet lähtee sairaalaan mukaan. Jos vaikka pakkaisi jo sen laukun osittain valmiiksi [:)]
 
Mä en ole vielä ihan varmasti päättäny mitkä vaatteet otan. Mut varmasti jotkut mitkä ihan uutena ostetut ja kokoa 50cm. Pitkähihaisen bodyn, puolpotkarit tai housut, tarvittaessa sukat ja hatun. Siis puen vauvan todennäköisesti ihan kokonaan, mutta kelit kun elokuun alussa ovat todennäköisesti lämpimät niin ohuelti. Eli ei mitään lyhythihaisia tai lahkeisia vaatteita ja peitän jalkaterät ja todennäköisesti sormetkin vaatteiden alle. Mukaan otan kyllä vielä varmuudeksi sen pussin missä on pitkät hihat ja huppu ja reikä jalkojen välissä auton turvavyötä varten. Sekin on ohutta mutta kaksinkertaista kangasta. Sitten taidan varata vielä tänään ostamani fleesepeiton mukaan. Ja katson sitten lähtöpäivänä miltä keli näyttää.

Meillä on matkaa sairaalalta kotiin 3-4km ja ovelta autoon ja autosta sisään niin ei pitäs mennä mikään pieleen tuolla varustuksella.
 
Takaisin
Top