Kotitekoiset kestovaipat?

Santtu85

Oman äänensä löytänyt
Heippa!
Onko teillä muilla kokemusta itse tehdyistä kestovaipoista? Kun googlettaa, löytää kyllä kaikenlaisia ohjeita mutta mikä on ollut mielestänne toimiva ratkaisu?
Itse neulomisen ja ompelun harrastajana olisin voinut kokeilla joitain kun pikkunen syntyy mutta en alkuukaan tiedä mihin suuntaan tulisi lähteä.
 
Ovatko mielestänne hyvällä ohjeella itse tehdyt rahan arvoisia vai kannattaako törsätä pari kaupan vaippaa, jotta homma toimii? Tulee touhusta kuitenkaan säästöä, jos tarvikkeet maksavat paljon? Onko teillä siis tiedossa hintatietoja`?
 
Ja käteviä ohjeita ja linkkejä kaipailen.[:)]
 
Toivottavasti tästä olisi apuja muillekin sade päivien touhuiksi.[:D]
 
Heipsan!

Itse ajattelin ainakin kokeilla tälle pikku kakkoselleni kestoja. Sain ystävältä kaavat ja kankaat ja tarvikkeet ostin n. 50€ kestovaippakaupasta. Sisävaippojen lisäksi kuorien kanssa voi käyttää harsoja joten sisävaippojakaan ei ole pakko tehdä tuhottomasti. Imut vaippoihin tein meidän vanhoista froteepyyhkeistä. Nyt vain odottelen että pääsen testaamaan [:)]
 
Heissan!

Kestoviidakko on valtaisa ja sinne eksyy helposti, ko tulee valinnanvaikeus, mutta tässä linkkiä kattavaan tiedostoon: www.kestovaippainfo.fi Toivottavasti löydät etsimäsi [:)]
 
Jees,
noista luulisi olevan apua kun aika koittaa.. Tosin pitänee varmaan tossa jo aikasemmin ruveta hommiin ettei tartte ompelemaan lähteä vaipan vaihdon yhteydessä...[;)]
Kiitoksia teille. 
 
Takaisin
Top