Kotidopplerin käyttö

Sassii94

Oman äänensä löytänyt
Oletteko hankkineet kotidoppleria? Minä vannotin että en mene sitä hankkimaan mutta toisin kävi.😅 On ollut useamman viikon täysin oireetonta aikaa raskaudessa joten ajattelin että saisinko tuolla mielenrauhaa. Xonvea pahoinvointilääkkeenkin pystyin parin vkon käytön jälkeen lopettamaan koska pahoinvointia ei enää ole.🫣 Toivoisin vinkkejä laitteen käyttöön, nyt 10+4. Sikiön sykettä en löytänyt. Istukan? Ehkä löysin kuului viuh viuh ääni ja syke käväisi myös jollain aikaa 164. Hankalaa joka tapauksessa tuon käyttö mutta ehkä tässä kehittyy.😁

Minulla on se karvalakkimalli ilman sykenäyttöä ja tänään 9+5 löysin jumputukset 😍 Taktiikkana maata lattialla, tyyny lantion alle tungettuna. Löytyi aika nopeasti vasemmalta puolelta, melko alhaalta toki. Tämä helpottaa omaa mielenterveyttä, koska varhaisultrassa käyty 7+2 ja silloin syke löytyi. Nyt oireet tasaantuneet ja välillä jopa oireettomia päiviä, niin tämä helpottaa minua odottamaan nt-ultraan, joka on noin 3viikon päästä. 😊

@Sassii94 Just mietin samaa! Sain just dopplerin postissa, enkä heti äkkiseltään löytänyt sykettä 😅 mullakin se vilautti jotain n. 150 lukemia pari kertaa, mut muuten ei mitään. Mut joo, ehkä tämänkin vielä oppii.

Mä oon nyt melkein parisen viikkoa käyttänyt doppleria. Mä en seuraa noita lukuja ollenkaan. Mulla ei ainakaan vielä näytä silleen järkevästi mitään. Kaikenlaisia lukuja vilahtelee, mutta en niille nyt tässä kohtaa anna ollenkaan arvoa. Mä löydän usein vasemmalta aika alhaalta. Junalta kuulostavan tsuk-tsuk nopean pulssin. Kerran tai kahdesti olen saanut sen kuulostamaan hevosenlaukalta. Tällöin en kuitenkaan oo saanu läheskään joka kerta näkyviin sykettä numeroina. Tyyppi meillä ainakin liikkuu sen verran että yleensä karkaa hetken päästä anturin alta. Parhaiten oon saanut kuulumaan illalla kun oon menossa itse nukkumaan.

Mä oon nyt melkein parisen viikkoa käyttänyt doppleria. Mä en seuraa noita lukuja ollenkaan. Mulla ei ainakaan vielä näytä silleen järkevästi mitään. Kaikenlaisia lukuja vilahtelee, mutta en niille nyt tässä kohtaa anna ollenkaan arvoa. Mä löydän usein vasemmalta aika alhaalta. Junalta kuulostavan tsuk-tsuk nopean pulssin. Kerran tai kahdesti olen saanut sen kuulostamaan hevosenlaukalta. Tällöin en kuitenkaan oo saanu läheskään joka kerta näkyviin sykettä numeroina. Tyyppi meillä ainakin liikkuu sen verran että yleensä karkaa hetken päästä anturin alta. Parhaiten oon saanut kuulumaan illalla kun oon menossa itse nukkumaan.
Mäkin yritin metsästää tuota hevosenlaukkaa, mutta en löytänyt. Jotain nopeampaa pulssia hetkittäin kuului mutta loppui tosi lyhyeen. Eikä noita korkeita sykkeitä näkynyt kun tuon yhden kerran. Kiitos vinkistä kokeilen seuraavan kerran illalla.😊

Takaisin