Kotidoppler

Pauliina24

Puuhakas puhuja
Marraskuunmammat 2015
Ajattelin tehdä tästä oman keskustelun kun hukkuu tuonne yleiseen jos jotain kyselee :)
Millaisia sykkeitä saatte yleensä? Tai mikä yleensä on normaaliraja?
Kiva huomata miten kohtu alkaa nousemaan kun sykkeet löytyy ylempää :) ❤️

Sykkeet vaihdellu 160-175 välillä. Nyt keskiarvot tipahtanu ku meinaa pikkunen liikkua niin kovasti, ettei meinaa saada sykettä lasketuksi :joyful:

Niinjuu kun kaikissa ei ole sitä sykenäyttöä :) Omassa dopplerissa on niin on helppo seurata sykkeitä. Ihana kun pikkuinen aina sukeltelee kovasti ja sykkeitä joutuu vähän etsiä :D Kohta ei enää olekaan niin tilaa mennä piiloon :)

Joo siis kyllä se doppler mulla sykkeen laskee ja näyttää puhelimen/iPadin näytöllä, tuo keskisyke siis laskee siksi kun pikkunen katoaa alta ja keskiarvoltaan sykkeet siis matalammat kun välillä nollaa. Vaikea kirjottaa silleen ymmärrettävästi :D Välillä saa kyllä hakemalla hakea, että mistähän se syke löytys ja jos rakko liian täynnä niin sillon ei yleensä löydy ollenkaan :o Pari kertaa säikähtäny kunnolla, mut vessassa käytyä ja hetken odottanu, niin sitten löytynytkin ihan heti :P

Warheart 13+4

Aaaa okei! :D Ehkä ymmärsin nyt! Oon myös huomannut et yleensä vaikeampi löytää kun on rakko täynnä. Ihmeellistä kyllä, vieläkin kohtu tuntuu olevan tosi alhaalla!! Sykkeet ei paljon ylempää löydy kuin aikaisemmin.. Kuinka kauan se oikein majailee tuolla noin alhaalla :D

Rv 16+6

Meillä on sykkeet olleet hiukan päälle 150. Pikkaisen niitä joutuu vielä etsiskelemään.

Rv 12+1

Vauva mahtuu vielä liikkumaan ihan alas tai ihan ylös, sit 10vkn päästä ku sillä on ahtaamapaa niin ei enään joudu hukkaan mahassa :)

Mulla ihan halppis Angelsounds jpd-100s. Ei kerro sykkeitä, mutta sydämenlyönnit on löytynyt tosi helposti. Mulla nyt rv14+2.

Mulla on Unborn heart doppler :) Siihen tulee se sovellus kännykkää missä näkee sykkeet! Oon kyllä tykänny tosi paljon! Ostin käytettynä niin maksoin siitä alle 30e postikuluineen :)

Laitoin tänään tilaukseen Angelsound JPD-100B kun sen sai pienellä alennuksella. Se muistutti vähän samanlaista kun mitä käyttivät neuvolassa. Näyttää sykkeet. Onko muilla kokemusta siitä?

Onko teillä tietoo, onko nuo ns. kaikkein halvimmat dopplerit hyviä? En siis kaipaa mitään hifistelyä. Mulla on edelleen hirveä keskenmenon pelko niin aattelin tilata. Tarviiko sitä geeliä välttämättä? Löysin torista parilla kympillä vähänkäytetyn dopplerin ja laitoinkin jo myyjälle viestiä.

Vilijonkk4 16+6

Kyllä sitä geeliä tai vettä tarvii. Jostakin olen joskus lukenut, että myös jokin vartaloemulsio käy? Vettä en ole kokeillut, mutta dopplerini ohjeissa sanotaan, että sitäkin voi käyttää.

Takaisin