Kotidoppler

Vauvahaaveilija

Puuhakas puhuja
Meinaatteko hankkia? :) Onko jollain suositella jotain tiettyä kuitenkin edullista mutta hyväksi todettua? :)

Me aiotaan varmaankin hankkia, uskon että saan siitä helpotusta ku voi kuunnella sykkeet kotona ennenkuin liikkeet alkavat tuntua.

Minulla oli esikoisen aikaan Angelsounds kotidoppleri :) Oli meidän käytössä ihan hyvä. Toisella lapsella ei ollut, enkä meinaa kolmannellekkaan hankkia :) Aina yhtä jännittävää oli kuunnella niitä ääniä, kun oli ensimmäinen lapsi tulossa :)

Mulla on sama, semmonen sydämenmuotoinen vähän hankalan mallinen karvalakkimalli. Esikoisesta löysin sydänäänet jo rv8 mutta se oli vähän hermojaraastavaa kun niitä ei löytyny aina vielä viikkokausiin. Mutta oli niitä kiva kuunnella :)

oli hyvä hankinta ja mukavaa mielenrauhaa toi siihen saakka kun alkoi liikkeet tuntumaan. Taisin omastani maksaa jonkun satasen. Nyt onkin kiertänyt aina siellä missä tarvitaan. Ja sehän voi olla esikoisellekin mukavaa puuhaa kuunnella äidin masua :)

Me saatetaan hankkia. Olisihan se kiva kuulla sykkeitä ja varmasti tosiaan helpottaisikin, kun kuulisi :)

Miullakin on tollanen halpisversio esikoiselta. Kai vielä toimii. Tokkiisahan se on kiva kapine mutta sua sillä ressinkin jos niikseen haluaa.... Apua, nyt ei kuulu niin kuin eilen....

Onko jollain kokemusta unborn heart doplerista? sen voi kai liittää i-puhelimiin ja android käyttöjärjestelmäisiin puhelimiin.. :)
- Oon kans kyseenalaistanut tota doplerin hankkimista, onko hyvä vai huono..

Mä en kans vielä tiedä olisko dobblerin hommaaminen hyvä vai huono juttu,auttaako vai lisäisikö vaan stressiä :wink taidan asiaa pohtia vakavasti vasta ensimmäisen kolmannekseen jälkeen.

Olen miettinyt pitäisikö hankkia vai ei. Toisaalta ei mulla ollu esikoisenkaan aikaan. Minua enemmän huolestuttaa, että jos en kuulekkaan sydänääniä, niin huolestunko turhasta.

Mulla esikoisen odotusaikana oli, mut tuli käytettyä aika vähän..tosin jouduin käymää suurin piirtein parin viikon välein tayssis puolen välin jälkeen, joten sekin teki sen dopplerin vähä turhaks. Ehdin sen jo myymään pois, kun luulin etten uskalla ryhtyä tähän touhuun uudelleen enkä viitti uutta ostaa. Olihan sillä ihan kiva kuunnella ja sillä olis saanut tietokoneelle tallennettua sykettä, mut koskaan en saanu aikaseks koittaa liittää sitä tietokoneeseen. Halppis versiohan se mulla ollut oli, mut ajo kyllä asiansa.

Eiks niit oo sellasiakin, että saa puhelimeen liitettyä?

Meillä varmaan hankitaan :) ihan oman mielenrauhan takia!:) mutta varmaan halppis versioon myöskin tyydytään :)

Aion ehdottomasti hankkia. Esikoista odottaessa rv 41 kuulin itse sydämensykkeessä merkittäviä muutoksia ja sen perusteella osasimme lähteä kiireellä sairaalaan. Synnytys käynnistettiin heti ja lapsi oli melkein kuukauden lastenosastolla. Tämän ei ole tarkoitus olla mikään pelotteluviesti, vaan puheenvuoro dopplerin puolesta. Suosittelen!

Mutta sitten on niitäkin missä esim liikkeitä ei oo juuri tuntunut mutta dopplerilla on kuulunut normaalisti ja ei ookkaan ajoissa hakeuduttu sairaalaan. Vaikka kaikki varmaan nykyään tajuaa että jos mitään huolta olis niin näytille pitäis mennä dopplerista huolimattakin.. kun kokemusta käytöstä on jo karttunu kun niitä on ollu myytävänä. Mut tuoon mahtava vastaesimerkki, että voi se pelastaakin. Huh huh.. kuulostipa täpärältä tilanteelta!

Mää jo täällä yritin eilen hinkata ääniä kuuluviin, mut eihän sieltä mitään kuulunut :D Kaippa sitä vois aina viikon välein kokeilla, koska onnaa. Ai miten niin malttamaton :D

Myönnetään ;) Eilen piti testailla kuuluuko mitään. Eipä löytyny mut en kyl odottanutkaan. Sen huomion tein et patterin ostoon pitänee lähteä.

Mulla oli doppler edellisessä raskaudessa, mutta en sit niin kertaakaan saanut sillä kuuluun muuta kun kohinaa. Nyt en viitsi hankkia.

Mun doppler on kaverilla lainassa enkä voi pyytää takasin ennen kuin kerrotaan raskaudesta.. Pitäis vissiin alkaa sopia tapaamista että sais sen kotiutettua pian :)

Kokemuksista sen verran, että olihan se vähän hakemista se sillä kuuntelu, mutta oli ihana kuunteluttaa esim isovanhemmilla sydänääniä ja itsekin tietysti varmistella siinä vaiheessa kun liikkeet ei vielä tuntuneet. Melko edullinen ja kiva lisä se on mun mielestä, mutta ei missään nimessä pakollinen. Muhkumöhkön stoori kyllä pysäytti :eek:

Takaisin