koti-doppler

imma

Oman äänensä löytänyt
Nyt on hankittu koti-doppler [;)] . Ja on todella rauhoittavaa kuunnella kun pieni sydän lyö vimmatusti [:)] . Onko muilla kokemuksia ?
 
Terve Imma,
 
Oon miettinyt myos laitteen ostoa ja luulen etta rauhottaisi ihan hirveesti tata odotusta jos vois aika-ajoin kuulla pienokaisen sydanaanet ihan kotisohvalla... Kuinka paljon laite maksoi?
 
Taikkuri
 
Joo suosittelen on ollut tosi hyvä ja hinta oli  laite ja geeli 51,90e noudettuna paikanpäältä tampereelta. (netti osoite on raskauskeiju.fi.)
 
moi!
Todellakin on hyvä kapistus. Itsellä on ollu käytössä n. 12 viikosta asti ja joka ilta kuuntelen pienen sydänäänet.Kyllä se vaan rauhottaa kun kuulee,että kaikki hyvin. Edelleen kuuntelen ääniä, mutta ei ihan joka ilta kun nykyään tuntuu jo liikkeitä niin paljon. Mutta suosittelen! Huuto.netistäkin voi tilata,ite tilasin sitä kautta uuden Angel sound merkkisen.
 
Mulla on kanssa ollut käytössä rv 13 saakka. Ja minäkin edelleen käytän jos masukilla on rauhallisempi päivä tai on kai kääntyneenä niin, ettei niin potkuja ym tunne. Keskemenon kokeneena, ja muutenkin stressaan helposti, on tuo ollut kyllä pääkopan pelastaja! [:)]
 
Takaisin
Top