KevättäOdotellessa
Oman äänensä löytänyt
Elikkä mulla on menkat vähän myöhässä, ja kaikki mahdolliset raskausoireet. Testejä olen tehnyt jo kolme, mutta negaa näyttävät. Koska voi mennä lääkäriin, ainakin varmistamaan ettei kyseessä ole esim. kohtutulehdus, jonka oireena myös on voimakas valkovuoto ja alavatsan nippailut? Lämpökin on koholla, ja haluaisin rajata tämän vaihtoehdon pois... se ei tietty kerro muista oireista, kuten rintojen arkuudesta ja päänsärystä yms, mutta nehän voi mielikuvituskin periaatteessa tehdä.
Voinko siis marssia jo maanantaina päivystykseen ja vaatia verikokeita? Ei jaksaisi odottaa 22.pvä olevaan naistenklinikan hormoniklinikkaankaan kun nyt pelkää että jotain onkin vialla.
Joo ja olen jo täällä kuuluttanut olevni raskaana kun on jotenkin niin varma asiasta ollut mut nyt kyllä jo epäilyttää kun kp 30/28 ja negaa apteekin testillä [&:]
Voinko siis marssia jo maanantaina päivystykseen ja vaatia verikokeita? Ei jaksaisi odottaa 22.pvä olevaan naistenklinikan hormoniklinikkaankaan kun nyt pelkää että jotain onkin vialla.
Joo ja olen jo täällä kuuluttanut olevni raskaana kun on jotenkin niin varma asiasta ollut mut nyt kyllä jo epäilyttää kun kp 30/28 ja negaa apteekin testillä [&:]