Joskus näkee jo vauvoilla ja taaperoilla korviksia. Mitä mieltä te olette, onko ok?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Minulla taas aikanaan vaihto roikkuviin oli se muutos, jonka jälkeen reiät alkoivat parantua. Niillä harkkakorviksillä ongelma vain jatkui ja jatkui.Minä sanoin juniorille, että aikaisintaan esikoulussa saa korvakorut jos haluaa ja uskaltaa.
Jos korvateiät märkivöt/ haisevat, niin jotain on pielessä.
Esikoinen ei uskalla ottaa korviksia kun yhden kaverin reiät tulivat tosi kipeiksi - kun parin päivän jälkeen laittoi roikkuvat korvakorut, mitä ei missään nimessä saisi tehdä.
Tuskin kuitenkaan laitoit heti roikkuvia, painavia korvakoruja?Minulla taas aikanaan vaihto roikkuviin oli se muutos, jonka jälkeen reiät alkoivat parantua. Niillä harkkakorviksillä ongelma vain jatkui ja jatkui.
En, odotin siis sen vuoden, kunnes äiti ehdotti että vaihdetaan sellaisiin, joissa koru ei ole tukkeena reiän edessä ja takana, kuten nappikorviksissa on. Sen jälkeen reiät lähtivät parantumaan. Nappikorvisten tilalle vaihdoin korvikset, jotka roikkuivat koukun varassa.Tuskin kuitenkaan laitoit heti roikkuvia, painavia korvakoruja?