Korona ja raskaus

Olenkohan ainoa täällä jolla ei ole ainuttakaan rokotetta vielä 👀?

Sairastanut sen olen kyllä viime vuonna aika lievänä.
Korona oli silloin aluillaan kun 2:sta pojua odotin. Silloin juuri onneksi purettiin vierailukiellot ym kun menin itse synnyttämään niin pääsi esikoinen tapaamaan veljeään🤗

Muokattu viimeksi:
Mulla ei ole yhtään rokotetta enkä ota. Ei oo meillä lapsillakaan yhtään enkä anna niille pistää. Meillä on todistetusti ollut korona viime vuonna kahteen kertaan ja ainakin mulla itsellä se oli paljon helpompi kuin tavisflunssa.

Mulla ei oo rokotteita ja takana 2 tai 3 sairastettua koronaa. Kuopusta odottaessa pelkäsin koronaa hirveesti. Korona oli just alkanu ku meidän piti alkaa yrittää toista lasta ja ajatus synnyttämisestä ym yksin ahdisti hirveesti. Meillä meni kaikki kuitenkin hyvin eikä korona odotusaikaan vaikuttanut oikeastaan. Synnyttämään lähtiessä olin vielä flunssassa ja jouduin koronatestiin ja eristykseen, kun koronatestin tulos oli yli 3vrk vanha eikä kelvannut enää synnärille. Oli kuitenkin negatiivinen ja eristys purettiin. Olihan se aika erikoista 😅 Mut en osaa enää jännittää ja pelätä varsinaisesti itse tautia.

Ei oo rokotteita ja koronaltakin olen toistaiseksi välttynyt. Ekan raskauden kohdalla jännitti, pääseekö puoliso mukaan synnytykseen, mutta onneksi niistä rajoitteista ehdittiin luopua.

Mulla on kolme koronarokotetta, mutta influn jätin gynen ohjeesta toistaiseksi ottamatta. Kertaalleen sairastinkin koronan, mutta onneksi lievänä.

Itsellä 3 rokotetta koronaa vastaa. Kahdesti olen sen myös sairastanut lievänä. Viimeksi marraskuun puolivälissä.

Ja korona ei kyllä pelota. Raskausaikana en kyllä sitä missään nimessä haluaisi. Toivottavasti ei tule nyt.

Kaksi rokotetta on ja kerran sairastettu suht lievin oirein viime syksynä. Enempää rokotteita en aio ottaa, toisesta nousi silloin lämpö ja oli kipeä olo viikon ajan.

3 rokotetta on ja kerran olen koronan sairastanut, vuosi sitten. Olin sillon jo saanut kaks rokotetta ja silti olin tosi kipee viikon.

Olenkohan ainoa täällä jolla ei ole ainuttakaan rokotetta vielä 👀?

Sairastanut sen olen kyllä viime vuonna aika lievänä.
Korona oli silloin aluillaan kun 2:sta pojua odotin. Silloin juuri onneksi purettiin vierailukiellot ym kun menin itse synnyttämään niin pääsi esikoinen tapaamaan veljeään🤗
Minä 🙂

Mulla on yksi rokote, ja yksi sairastettu tauti alla.

En meinaa enempää rokotteita ottaa, enkä suojautua nytkään sen suuremmin, muutenkuin käyttämällä maalaisjärkeä 🙏🏻

Mulla on kaksi rokotetta vuodelta 2021 ja kerran sairastettu lievä tauti noin vuosi sitten. Täytyy neuvolassa kysellä mitkä on nykyiset rokotesuositukset, jotenkin tipahtanut ihan kärryiltä.

Kaksi rokotetta otettuna ja yksi sairastettu takana, tosin lievänä sellaisena. Ei oo tarkoitus mennä enää pistettäväksi

kolme rokotetta ja sairastettu pari kertaa. oli vähän eri tilanne täällä mun asuinmaassa kuin Suomessa sen suhteen ja työn puolesta matkustan paljon ulkomailla. mutta ei varmaan tarvii enää ottaa.

Mulla on kolme rokotusta, viimeisin niistä huhtikuulta 2022. Tiettävästi en ole sairastanut kertaakaan 😷. Miehellä oli korona viime lokakuussa, mutta sulkeutui vierashuoneeseen viikoksi ja me säästyttiin esikon kanssa. Kun ei ole kertaakaan sairastanut, niin vähän jännittää, että millainen versio itselle sattuisi. Toivon, että nyt kevättä ja kesää kohden vähenis riski sairastua.

Mieluusti en raskaana ollessa ottaisi rokotusta, esikoisen kohdallakin odotin ja otin ekan rokotuksen vasta elokuussa 2021. Influenssa rokotteen otin kyllä syksyllä.

Kaksi rokotusta ja sairastettu korona. En ota lisää rokotteita eikä huoleta koronan sairastaminen uudelleen.

Täällä kaksi rokotetta ja yksi sairastettu korona. Oli kyllä yksi viheliäisimmistä taudeista mitä olla ja voi. Miehellä 3 rokotetta ja selvisi paljon vähemmällä.

Takaisin