Vau.fi
Keskustelu
Uudet viestit
Hae keskusteluista
Uusimmat
Uudet viestit
Uudet profiilipäivitykset
Viimeaikainen toiminta
Käyttäjät
Paikalla olevat käyttäjät
Uudet profiilipäivitykset
Hae profiilipäivityksistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Uusimmat
Hae
Hae
Hae vain otsikoista
Kuka:
Uudet viestit
Hae keskusteluista
Menu
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Install the app
Install
Haluatko mukaan? Rekisteröidy foorumille nyt!
Vau.fi
Keskustelu
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
Vauvakuumetta
Kolmosta kaipaavat kuumeilijat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa ketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="PePa" data-source="post: 482103" data-attributes="member: 2633"><p>[PARSEHTML]Kiitos kaikille tsempeist&auml; :) Kyll&auml; t&auml;ss&auml; varmaan aletaan jo olemaan pahimmasta j&auml;rkytyksest&auml; yli vaikka&nbsp;olihan tuo aika kova kolaus ja v&auml;h&auml;n on nyt ristiriitaiset tunteet t&auml;t&auml; uutta yrityst&auml; kohtaan. Toisaalta oon ihan innoissani ja ei malttaisi mill&auml;&auml;n odottaa ett&auml; p&auml;&auml;sis aloittaa ihan kunnolla yritt&auml;misen mutta sitten samalla pelottaa ihan kamalasti ett&auml; mit&auml;s jos k&auml;y taas samallalailla.. Pit&auml;&auml; vaan toivoa ett&auml; ensi kerralla olis parempi onni matkassa. <br /></p><p><br /></p><p><strong>Mariannu</strong> Lupaavan kuuloisia oireita :) Paljon plussatuulia sinnep&auml;in! <br /></p><p><br /></p><p><strong>Hemppa</strong> Toivotaan ett&auml; se mieskin l&auml;mpenis viel&auml; kolmannelle :) Kyll&auml; meill&auml;kin mies l&auml;mpeni v&auml;h&auml;n hitaasti, ja aika kauan sain perustella miksi se kolmas on aivan pakko tehd&auml; :D Tylsi&auml; nuo miehet kun ei niille kelpaa syyksi se ett&auml; kun "m&auml; haluun!" :)) Meill&auml; ukko tosin totesi heti kun suostui kolmanteen ett&auml; mist&auml;&auml;n nelj&auml;nnest&auml; on sitten turha haaveilla, ei raukka tied&auml; ett&auml; m&auml; kuumeilen jo siit&auml; nelj&auml;nnest&auml;kin ja ehk&auml; v&auml;h&auml;n viidennest&auml; :D Juu mulla on krooninen vauvakuume ja tuskin parannun siit&auml; ikin&auml;.. <br /></p><p><br /></p><p><strong>Flakes</strong> Sinne my&ouml;s paljon plussatuulia!! :) Ja ihan samaa mielt&auml; tuosta ett&auml; kyll&auml; miehill&auml; on helpompaa, niill&auml; ei ole hajuakaan miten tuskastuttavaa on kun ei pysty muuta ajattelemaan kuin raskautumista tai vastasyntyneit&auml; nyyttej&auml;.. ja jokapaikassa vain n&auml;kee isomahaisia mammoja taikka pieni&auml; vauvoja :)<br /></p><p><br /></p><p><strong>&auml;itikahdelle</strong> Paranemisia! Meill&auml; ollaan toistaiseksi v&auml;ltytty p&ouml;p&ouml;ilt&auml; *koputtaa puuta* taitaa onni k&auml;&auml;nty&auml; kun molemmat aloittaa kohta p&auml;iv&auml;kodin o.O<br /></p><p>Ja tuo on kyll&auml; v&auml;h&auml;n haastavaa, ett&auml; miten saa t&auml;rppip&auml;iv&auml;t hy&ouml;dynnetty&auml; kun on jo kaksi lasta. Omaa keskittymist&auml; ainakin v&auml;h&auml;n h&auml;iritsee kun koko ajan korva tarkkana kuuntelen ett&auml; koska makkarin ovelta kuuluu "&Auml;iti, mit&auml; te teette?" :DD <br /></p><p><br /></p><p>Meill&auml; alkaa molemmilla muksuilla p&auml;iv&auml;koti v&auml;h&auml;n reilu viikon p&auml;&auml;st&auml;. Oon ihan hermona :) Vanhempi on ollut p&auml;iv&auml;kodissa aikaisemmin mutta nyt ollut n. puolitoista vuotta kotona ja nuorempi ei koskaan. J&auml;nnitt&auml;&auml; ihan hirve&auml;sti ett&auml; miten se l&auml;htee sujumaan. Meill&auml; neiti on niin kovasti veljens&auml; per&auml;&auml;n ja nyt pit&auml;isi osata olla ilman velje&auml; ja selviyty&auml; itse ilman toisen tukea ja turvaa, kamalaa :D Molempien ryhm&auml;t ovat viel&auml; ihan vierekk&auml;in, saa n&auml;hd&auml; malttaako neiti pysy&auml; oman ryhm&auml;ns&auml; tiloissa ollenkaan. Taidan viett&auml;&auml; ekat p&auml;iv&auml;t p&auml;iv&auml;kodin edustalla pusikossa kiikaroimassa pihaa ja vakoilemassa onko kaikki ok :DD[/PARSEHTML]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="PePa, post: 482103, member: 2633"] [PARSEHTML]Kiitos kaikille tsempeistä :) Kyllä tässä varmaan aletaan jo olemaan pahimmasta järkytyksestä yli vaikka olihan tuo aika kova kolaus ja vähän on nyt ristiriitaiset tunteet tätä uutta yritystä kohtaan. Toisaalta oon ihan innoissani ja ei malttaisi millään odottaa että pääsis aloittaa ihan kunnolla yrittämisen mutta sitten samalla pelottaa ihan kamalasti että mitäs jos käy taas samallalailla.. Pitää vaan toivoa että ensi kerralla olis parempi onni matkassa. <br /> <br /> <strong>Mariannu</strong> Lupaavan kuuloisia oireita :) Paljon plussatuulia sinnepäin! <br /> <br /> <strong>Hemppa</strong> Toivotaan että se mieskin lämpenis vielä kolmannelle :) Kyllä meilläkin mies lämpeni vähän hitaasti, ja aika kauan sain perustella miksi se kolmas on aivan pakko tehdä :D Tylsiä nuo miehet kun ei niille kelpaa syyksi se että kun "mä haluun!" :)) Meillä ukko tosin totesi heti kun suostui kolmanteen että mistään neljännestä on sitten turha haaveilla, ei raukka tiedä että mä kuumeilen jo siitä neljännestäkin ja ehkä vähän viidennestä :D Juu mulla on krooninen vauvakuume ja tuskin parannun siitä ikinä.. <br /> <br /> <strong>Flakes</strong> Sinne myös paljon plussatuulia!! :) Ja ihan samaa mieltä tuosta että kyllä miehillä on helpompaa, niillä ei ole hajuakaan miten tuskastuttavaa on kun ei pysty muuta ajattelemaan kuin raskautumista tai vastasyntyneitä nyyttejä.. ja jokapaikassa vain näkee isomahaisia mammoja taikka pieniä vauvoja :)<br /> <br /> <strong>äitikahdelle</strong> Paranemisia! Meillä ollaan toistaiseksi vältytty pöpöiltä *koputtaa puuta* taitaa onni kääntyä kun molemmat aloittaa kohta päiväkodin o.O<br /> Ja tuo on kyllä vähän haastavaa, että miten saa tärppipäivät hyödynnettyä kun on jo kaksi lasta. Omaa keskittymistä ainakin vähän häiritsee kun koko ajan korva tarkkana kuuntelen että koska makkarin ovelta kuuluu "Äiti, mitä te teette?" :DD <br /> <br /> Meillä alkaa molemmilla muksuilla päiväkoti vähän reilu viikon päästä. Oon ihan hermona :) Vanhempi on ollut päiväkodissa aikaisemmin mutta nyt ollut n. puolitoista vuotta kotona ja nuorempi ei koskaan. Jännittää ihan hirveästi että miten se lähtee sujumaan. Meillä neiti on niin kovasti veljensä perään ja nyt pitäisi osata olla ilman veljeä ja selviytyä itse ilman toisen tukea ja turvaa, kamalaa :D Molempien ryhmät ovat vielä ihan vierekkäin, saa nähdä malttaako neiti pysyä oman ryhmänsä tiloissa ollenkaan. Taidan viettää ekat päivät päiväkodin edustalla pusikossa kiikaroimassa pihaa ja vakoilemassa onko kaikki ok :DD[/PARSEHTML] [/QUOTE]
Nimi
Varmennus
Please enable JavaScript to continue.
Lataa…
Lähetä vastaus
Vau.fi
Keskustelu
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
Vauvakuumetta
Kolmosta kaipaavat kuumeilijat