Vau.fi
Keskustelu
Uudet viestit
Hae keskusteluista
Uusimmat
Uudet viestit
Uudet profiilipäivitykset
Viimeaikainen toiminta
Käyttäjät
Paikalla olevat käyttäjät
Uudet profiilipäivitykset
Hae profiilipäivityksistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Uusimmat
Hae
Hae
Hae vain otsikoista
Kuka:
Uudet viestit
Hae keskusteluista
Menu
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Install the app
Install
Haluatko mukaan? Rekisteröidy foorumille nyt!
Vau.fi
Keskustelu
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
Vauvakuumetta
Kolmosta kaipaavat kuumeilijat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa ketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Mariannu" data-source="post: 482099" data-attributes="member: 74820"><p>[PARSEHTML]Kivaa ett&auml; t&auml;&auml;ll&auml; on keskustelu vilkastunut! Plussatuulia kaikille! PePalle erityistsempitys, hurjan rankan asian olette joutuneet k&auml;ym&auml;&auml;n l&auml;pi. Jokaisen &auml;idin ja is&auml;n kauhistus. <br /></p><p><br /></p><p>Mua v&auml;h&auml;n jo t&auml;&auml;ll&auml; j&auml;nnitt&auml;&auml;, olo on ihan sellainen, ett&auml; olisi jo t&auml;rp&auml;nnyt. Oviksesta saakka on ollut "tuntemuksia", mutta niist&auml; on v&auml;h&auml;n vaikea sanoa mit&auml;&auml;n, kun edellisest&auml; kierrosta ilman pillereit&auml; (tai imetyst&auml;) on jo niin monta vuotta. Nyt on kuitenkin ollut kahtena p&auml;iv&auml;n&auml;n selv&auml;n etova olo ja mulla on kaikissa viidess&auml; edellisess&auml; raskaudessa pahoinvointi alkanut tosi varhain. Ensi maanantaina tai tiistaina ehk&auml; testailen, pe pit&auml;isi alkaa menkat, mutta oviksen mukaan ollaan todenn&auml;k&ouml;isesti pari p&auml;iv&auml;&auml; pidemm&auml;ll&auml;. Jos siell&auml; nyt mit&auml;&auml;n on.... Kiva on kuitenkin j&auml;nn&auml;t&auml;![/PARSEHTML]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mariannu, post: 482099, member: 74820"] [PARSEHTML]Kivaa että täällä on keskustelu vilkastunut! Plussatuulia kaikille! PePalle erityistsempitys, hurjan rankan asian olette joutuneet käymään läpi. Jokaisen äidin ja isän kauhistus. <br /> <br /> Mua vähän jo täällä jännittää, olo on ihan sellainen, että olisi jo tärpännyt. Oviksesta saakka on ollut "tuntemuksia", mutta niistä on vähän vaikea sanoa mitään, kun edellisestä kierrosta ilman pillereitä (tai imetystä) on jo niin monta vuotta. Nyt on kuitenkin ollut kahtena päivänän selvän etova olo ja mulla on kaikissa viidessä edellisessä raskaudessa pahoinvointi alkanut tosi varhain. Ensi maanantaina tai tiistaina ehkä testailen, pe pitäisi alkaa menkat, mutta oviksen mukaan ollaan todennäköisesti pari päivää pidemmällä. Jos siellä nyt mitään on.... Kiva on kuitenkin jännätä![/PARSEHTML] [/QUOTE]
Nimi
Varmennus
Please enable JavaScript to continue.
Lataa…
Lähetä vastaus
Vau.fi
Keskustelu
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
Vauvakuumetta
Kolmosta kaipaavat kuumeilijat