Vau.fi
Keskustelu
Uudet viestit
Hae keskusteluista
Uusimmat
Uudet viestit
Uudet profiilipäivitykset
Viimeaikainen toiminta
Käyttäjät
Paikalla olevat käyttäjät
Uudet profiilipäivitykset
Hae profiilipäivityksistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Uusimmat
Hae
Hae
Hae vain otsikoista
Kuka:
Uudet viestit
Hae keskusteluista
Menu
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Install the app
Install
Haluatko mukaan? Rekisteröidy foorumille nyt!
Vau.fi
Keskustelu
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
Vauvakuumetta
Kolmosta kaipaavat kuumeilijat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa ketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="äitikahdelle" data-source="post: 482094" data-attributes="member: 74844"><p>[PARSEHTML]Min&auml;kin hypp&auml;&auml;n t&auml;nne tuolta ex-helistimest&auml;. Mulle k&auml;vi varmaan kuten monelle muullekin, ett&auml; ei ollut en&auml;&auml; k&auml;yt&ouml;ss&auml; se s&auml;hk&ouml;postiosoite, johon uusi salasana olisi tullut ja uudelleen rekister&ouml;itymist&auml;h&auml;n ei siell&auml; viel&auml; ainakaan pystynyt tekem&auml;&auml;n :/<br /></p><p><br /></p><p>Eli 4-vuotiaan pojan ja 2-vuotiaan tyt&ouml;n 33-vuotias &auml;ipp&auml;. Aina olen haaveillut ainakin kolmesta ja hulluimmissa unelmissa jopa 4 lapsesta, mutta nyt ainakin hyv&auml;, ett&auml; kolmannen saan. Mies nimitt&auml;in olisi ollut tyytyv&auml;inen jo n&auml;ihin olemassa oleviin. Lis&auml;ksi 4-vuotiaalla alkoi ihan kunnon uhmakausi kev&auml;&auml;ll&auml; ja se on raastanut hermoja sek&auml; itselt&auml; ett&auml; miehelt&auml;. Mies jopa ilmoitti, ett&auml; enemp&auml;&auml; ei tule ja se sai mut tosi surulliseksi. En ollut ollenkaan valmistautunut edellisess&auml; raskaudessa, ett&auml; se olisi sitten se viimeinen, joten se tuntui pahalta, ett&auml; uutta raskautta ei en&auml;&auml; tulisi.<br /></p><p><br /></p><p>No mutta keskusteltiin asia ja yksi saa viel&auml; tulla. Ei kytt&auml;ill&auml; p&auml;ivi&auml; vaan menn&auml;&auml;n himojen mukaan ;)<br /></p><p><br /></p><p>Kierrot ovat v&auml;h&auml;n sillai ja tallai ollut mulla; viimeiset nyt 24-26 v&auml;lill&auml;, pisin v&auml;li jopa 84 p&auml;iv&auml;&auml;. Imetys loppui tyt&ouml;n t&auml;ytt&auml;ess&auml; 2 vuotta ja joku tilastointi on ett&auml; 4 kk imetyksen loputtua uusi raskaus olisi otollisimmillaan. N&auml;in k&auml;vi viimeksi ainakin ;)&nbsp;[/PARSEHTML]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="äitikahdelle, post: 482094, member: 74844"] [PARSEHTML]Minäkin hyppään tänne tuolta ex-helistimestä. Mulle kävi varmaan kuten monelle muullekin, että ei ollut enää käytössä se sähköpostiosoite, johon uusi salasana olisi tullut ja uudelleen rekisteröitymistähän ei siellä vielä ainakaan pystynyt tekemään :/<br /> <br /> Eli 4-vuotiaan pojan ja 2-vuotiaan tytön 33-vuotias äippä. Aina olen haaveillut ainakin kolmesta ja hulluimmissa unelmissa jopa 4 lapsesta, mutta nyt ainakin hyvä, että kolmannen saan. Mies nimittäin olisi ollut tyytyväinen jo näihin olemassa oleviin. Lisäksi 4-vuotiaalla alkoi ihan kunnon uhmakausi keväällä ja se on raastanut hermoja sekä itseltä että mieheltä. Mies jopa ilmoitti, että enempää ei tule ja se sai mut tosi surulliseksi. En ollut ollenkaan valmistautunut edellisessä raskaudessa, että se olisi sitten se viimeinen, joten se tuntui pahalta, että uutta raskautta ei enää tulisi.<br /> <br /> No mutta keskusteltiin asia ja yksi saa vielä tulla. Ei kyttäillä päiviä vaan mennään himojen mukaan ;)<br /> <br /> Kierrot ovat vähän sillai ja tallai ollut mulla; viimeiset nyt 24-26 välillä, pisin väli jopa 84 päivää. Imetys loppui tytön täyttäessä 2 vuotta ja joku tilastointi on että 4 kk imetyksen loputtua uusi raskaus olisi otollisimmillaan. Näin kävi viimeksi ainakin ;) [/PARSEHTML] [/QUOTE]
Nimi
Varmennus
Please enable JavaScript to continue.
Lataa…
Lähetä vastaus
Vau.fi
Keskustelu
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
Vauvakuumetta
Kolmosta kaipaavat kuumeilijat