Vau.fi
Keskustelu
Uudet viestit
Hae keskusteluista
Uusimmat
Uudet viestit
Uudet profiilipäivitykset
Viimeaikainen toiminta
Käyttäjät
Paikalla olevat käyttäjät
Uudet profiilipäivitykset
Hae profiilipäivityksistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Uusimmat
Hae
Hae
Hae vain otsikoista
Kuka:
Uudet viestit
Hae keskusteluista
Menu
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Install the app
Install
Haluatko mukaan? Rekisteröidy foorumille nyt!
Vau.fi
Keskustelu
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
Vauvakuumetta
Kolmosta kaipaavat kuumeilijat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa ketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="Mariannu" data-source="post: 482093" data-attributes="member: 74820"><p>[PARSEHTML]Moi kaikille. L&ouml;ytyyk&ouml;h&auml;n t&auml;&auml;lt&auml; viel&auml; kolmosesta haaveilevia? Meilt&auml; l&ouml;ytyy kotoa jo 5v ja 3v pojat ja niin se vaan vauvakuume pikkuhiljaa alkoi viime talvena ja kev&auml;&auml;ll&auml; sitten iski kunnolla p&auml;&auml;lle :). Viel&auml; vuosi sitten vannoin, ett&auml; ei koskaan en&auml;&auml; lapsia, poikien vauva-ajat eiv&auml;t ole olleet helpoimmasta p&auml;&auml;st&auml; allergioiden, refluksin yms vuoksi, mutta aika todellakin kultaa muistot. Kaikki vauvatavara ja -vaatteet on annettu tai myyty eteenp&auml;in ja muutenkin oltiin jo asennoiduttu siihen, ett&auml; meid&auml;n perhe on t&auml;ss&auml;. <br /></p><p><br /></p><p>Pillerit j&auml;tin pois viime menkkojen j&auml;lkeen, eli ensimm&auml;inen yrityskuukausi olisi kai menossa. Ajatuksena oli, ett&auml; ei yritet&auml;, vaan annetaan vaan tulla, mutta se on kauhean vaikeaa kun mulla on hyvin selv&auml;t ovis-oireet :). Eli t&auml;sm&auml;isku tehtiin kyll&auml; t&auml;ss&auml; kuussa ja nyt odotan ett&auml; p&auml;&auml;sisin testaamaan, ehk&auml; viikon p&auml;&auml;st&auml;. Me olen aina tullut raskaaksi helposti, esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta ja kakkonen muistaakseni toisesta. Tosin ennen kakkosta mulla oli my&ouml;s tuulimunaraskaus, joka meni kesken itsekseen, sek&auml; alkuraskauden keskenmeno, jolloin tehtiin l&auml;&auml;kkeellinen tyhjennys. Ik&auml;&auml; meill&auml; molemmilla on jo 36v, joten saa n&auml;hd&auml; vaikuttaako se. <br /></p><p><br /></p><p>Parit pikku bodyt olen jo ostanut :)[/PARSEHTML]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="Mariannu, post: 482093, member: 74820"] [PARSEHTML]Moi kaikille. Löytyyköhän täältä vielä kolmosesta haaveilevia? Meiltä löytyy kotoa jo 5v ja 3v pojat ja niin se vaan vauvakuume pikkuhiljaa alkoi viime talvena ja keväällä sitten iski kunnolla päälle :). Vielä vuosi sitten vannoin, että ei koskaan enää lapsia, poikien vauva-ajat eivät ole olleet helpoimmasta päästä allergioiden, refluksin yms vuoksi, mutta aika todellakin kultaa muistot. Kaikki vauvatavara ja -vaatteet on annettu tai myyty eteenpäin ja muutenkin oltiin jo asennoiduttu siihen, että meidän perhe on tässä. <br /> <br /> Pillerit jätin pois viime menkkojen jälkeen, eli ensimmäinen yrityskuukausi olisi kai menossa. Ajatuksena oli, että ei yritetä, vaan annetaan vaan tulla, mutta se on kauhean vaikeaa kun mulla on hyvin selvät ovis-oireet :). Eli täsmäisku tehtiin kyllä tässä kuussa ja nyt odotan että pääsisin testaamaan, ehkä viikon päästä. Me olen aina tullut raskaaksi helposti, esikoinen sai alkunsa ekasta kierrosta ja kakkonen muistaakseni toisesta. Tosin ennen kakkosta mulla oli myös tuulimunaraskaus, joka meni kesken itsekseen, sekä alkuraskauden keskenmeno, jolloin tehtiin lääkkeellinen tyhjennys. Ikää meillä molemmilla on jo 36v, joten saa nähdä vaikuttaako se. <br /> <br /> Parit pikku bodyt olen jo ostanut :)[/PARSEHTML] [/QUOTE]
Nimi
Varmennus
Please enable JavaScript to continue.
Lataa…
Lähetä vastaus
Vau.fi
Keskustelu
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
Vauvakuumetta
Kolmosta kaipaavat kuumeilijat