Vau.fi
Keskustelu
Uudet viestit
Hae keskusteluista
Uusimmat
Uudet viestit
Uudet profiilipäivitykset
Viimeaikainen toiminta
Käyttäjät
Paikalla olevat käyttäjät
Uudet profiilipäivitykset
Hae profiilipäivityksistä
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Uusimmat
Hae
Hae
Hae vain otsikoista
Kuka:
Uudet viestit
Hae keskusteluista
Menu
Kirjaudu sisään
Rekisteröidy
Install the app
Install
Haluatko mukaan? Rekisteröidy foorumille nyt!
Vau.fi
Keskustelu
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
Vauvakuumetta
Kolmosta kaipaavat kuumeilijat
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Vastaa ketjuun
Viesti
<blockquote data-quote="marzi" data-source="post: 482089" data-attributes="member: 2101"><p>[PARSEHTML]T&auml;&auml;ll&auml; kanssa kolmosen haaveilija. =) <br /></p><p>Meill&auml; miehen kanssa entuudestaan 2 vuotias poika ja 7kk vanha tytt&ouml;. Ja kuume on noussut n.2kk sitten. Tai minulla, ei ehk&auml; niink&auml;&auml;n miehell&auml; =) Olen monta kertaa miehelt&auml; kysynyt t&auml;m&auml;n 2.kk aikana ett&auml; teht&auml;isiink&ouml; viel&auml; yksi lapsi t&auml;h&auml;n meid&auml;n perheeseen, mutta vastausta ei oikeen ole tullu. Olen kyll&auml; monta kertaa miettinyt ett&auml; olenko ihan sekaisin p&auml;&auml;st&auml;ni kun viel&auml; kolamnnen haluan. Pojalle nimitt&auml;in on tullut jonkin sortin uhmis t&auml;ss&auml; ihan v&auml;h&auml;n ajan sis&auml;ll&auml; =) Mutta n&auml;m&auml;h&auml;n on ihan normi setti&auml; ett&auml; lapset oikuttelee. Ja se ett&auml; jaksaako sit&auml; taas valvoa pienen vauvan kanssa, sitten jos k&auml;visi niin ett&auml; kolmas syntyisi t&auml;h&auml;n perheeseen. <br /></p><p><br /></p><p>V&auml;h&auml;n painaa my&ouml;s sekin takaraivossa ett&auml; mitenk&auml; se raskaus aika menisi. Molemmilta lapsilta odotus aika ollut aika raskasta. Ekasta henkisesti ja t&auml;st&auml; tokasta fyysisesti. Tytt&ouml; syntyi sektiolla ja se j&auml;nnitt&auml;&auml; hieman ett&auml; mitenk&auml; kolmannen kanssa menisi synnytys. Haaveissa olisi ett&auml; saisin viel&auml; alakautta synnytt&auml;&auml;. Oli aika raskasta toi sektiosta palautuminen. Sairaalassa harmitti kun en saanut niin hyvin hoidettua tytt&ouml;&auml;, koska oli niin kovat kivut.<br /></p><p><br /></p><p>Mutta kovasti odotan ett&auml; josko mies jossain vaiheessa innostuisi pikku kolmosesta =) Ei ehk&auml; viel&auml; t&auml;m&auml;n vuoden puolella mutta ensi vuotta katsoen.[/PARSEHTML]</p></blockquote><p></p>
[QUOTE="marzi, post: 482089, member: 2101"] [PARSEHTML]Täällä kanssa kolmosen haaveilija. =) <br /> Meillä miehen kanssa entuudestaan 2 vuotias poika ja 7kk vanha tyttö. Ja kuume on noussut n.2kk sitten. Tai minulla, ei ehkä niinkään miehellä =) Olen monta kertaa mieheltä kysynyt tämän 2.kk aikana että tehtäisiinkö vielä yksi lapsi tähän meidän perheeseen, mutta vastausta ei oikeen ole tullu. Olen kyllä monta kertaa miettinyt että olenko ihan sekaisin päästäni kun vielä kolamnnen haluan. Pojalle nimittäin on tullut jonkin sortin uhmis tässä ihan vähän ajan sisällä =) Mutta nämähän on ihan normi settiä että lapset oikuttelee. Ja se että jaksaako sitä taas valvoa pienen vauvan kanssa, sitten jos kävisi niin että kolmas syntyisi tähän perheeseen. <br /> <br /> Vähän painaa myös sekin takaraivossa että mitenkä se raskaus aika menisi. Molemmilta lapsilta odotus aika ollut aika raskasta. Ekasta henkisesti ja tästä tokasta fyysisesti. Tyttö syntyi sektiolla ja se jännittää hieman että mitenkä kolmannen kanssa menisi synnytys. Haaveissa olisi että saisin vielä alakautta synnyttää. Oli aika raskasta toi sektiosta palautuminen. Sairaalassa harmitti kun en saanut niin hyvin hoidettua tyttöä, koska oli niin kovat kivut.<br /> <br /> Mutta kovasti odotan että josko mies jossain vaiheessa innostuisi pikku kolmosesta =) Ei ehkä vielä tämän vuoden puolella mutta ensi vuotta katsoen.[/PARSEHTML] [/QUOTE]
Nimi
Varmennus
Please enable JavaScript to continue.
Lataa…
Lähetä vastaus
Vau.fi
Keskustelu
Vauva- ja lapsiaiheiset keskustelut
Vauvakuumetta
Kolmosta kaipaavat kuumeilijat