Moi! :)
Mun mielestä on ihan OK jättää vauva hoitoon, jos hoitaja on tuttu ja turvallinen ja hommansa osaava!
Oma tyttäreni oli ensimmäistä kertaa yökylässä siskoni luona reilu 2 viikon iässä! Pääsi äitikin vähän rentoutumaan rankan odotuksen jälkeen! Itse en mennyt juhlimaan, oltiin miehen kanssa vaan kotona ihan rauhassa! Ja nukuttiin koko yö, pitkälle aamuun!
Tyttö kun on ollut pulloruokinnassa syntymästään asti, niin sen puolen ei ollut ongelmia :) Todella hyvin meni eka yökyläily! :)
Mun mielestä ihmisten tulis muistaa, et jokanen odotus on raskas, tunnetusti aikaavievä ja hankala kaikkine kipuineen. On ihan hyvä päästä rentoutumaan synnytyksen jälkeen! Jotkut lähtee ulos parille, toiset loikoilee sohvalla. Se on musta vaan hyvä, irtiotot auttaa jaksamaan arjessa!
Myös se kandee muistaa, ettei ota ilkeiden ihmisten vastauksia ihan tosissaan! Toiset ovat vaan niitä yliäitejä, jotka ei anna lastaan kenellekään hoitoon.
Itse oon ihan normaali äiti; Lapsen tarpeet menevät omani edelle, mutta ymmärrän antaa aikaa myös itselleni & ystävilleni silloin tällöin :)