Kolmatta ihmettä odottavat ikään katsomatta <3

Wheelchair Mama

Keskustelun kolmiottelija
Huhtiäidit 2020
Perustinpa nyt tämmöisen ketjun meille kolmatta odottaville :) itsellä tyttö 2012 ja poika 2013. Kolmoselle annettu lupa tulla 08/15. Muutama alkanut raskaus on ennen tätä ja ne mennyt kesken. Nyt sit jännätään miten tämän kanssa sujuu.

Muutenkin miettinyt miten kolmen kanssa pärjää mutta onneksi muut lapset ovat jo kesällä niin isoja että heistä saattaa olla jopa apua :) liikun pyörätuolilla ja se tuo omat haasteensa vauvan hoitoon mutta onneksi mulla on apukäsiä :)

Ensimmäinen neuvola on 11.11. Vairhaisultraa vielä harkitsen. Saattaa olla että en mene sinne ollenkaan. On se aika tyyris käydä vaikka antaakin raskaudelle varmuuden.

Mites muut kolmosen odottajat? onko tulossa minkälaisia ikäeroja? mietityttääkö pärjääminen monen kanssa?
 
Hep! Kolmas tulossa, edelliset on tytöt 05/12 ja 08/14. Meidän ei pitänyt kolmatta tehdä, tämä tuli vähän yllätyksenä, mutta toki iloinen yllätys on.
Vähän mietityttää arki kolmen pienen kanssa, kun lisäksi on nyt 14vkoinen koiranpentu ja aikuinen koira. Mies käy n.100km päässä töissä arkipäivisin. Mut luulenpa et kyllä asiat jotenkin aina järjestyy :)

Olen menossa varhaisultraan ensi viikolla. Neuvolaa en ole varannut.
 
Joo :)
Meillä kolme koiraa. Suomenlapinkoira narttu ja mäyräkoira narttu ja uros.
Niidenkin kanssa vipinää riittää.
Tyttö on pitkään jo toivonut pikkusiskoa. En ole lapsille kertonut enkä kerro ennen np-ultraa.
Sen jälkeen vasta koen et ollaan varmemmilla vesillä :)
Ja sukupuoleltaan saa olla kumpi tahansa. Sillä ei mulle merkitystä.
 
Meillä kanssa kolmas tulossa. Tytöt -09 ja -14 ennestään :) Vähän jänskättää miten pärjätään mut eiköhän se kolmas mee siinä missä kaksikin :help:laughing002
 
Meillä myös tämä olisi kolmas lapsi :happy: meillä on entuudestaan tytöt 11/06 ja 12/08. Ne on jo niin isot, että sen puoleen ei pärjääminen huoleta lainkaan. Sen sijaan tulee pohdittua, onko valmis taas lähtemään tähän vauva-pikkulapsirumbaan :joyful: Toki jo siis pitkään olen kuumeillut iltatähteä ja jonkin aikaa yritettykin..

Mie olen kyllä helpottunut, kun saan tauon työelämään. Olen kasvatusalalla ja nyt neljäs vuosi samassa työpaikassa menossa. Se on nykyisin jotenkin ihan älytön maailma! Ihanaa, että pääsen ainakin hetkeksi pois :angelic:

Kävin muuten torstaina jo neuvolassa ja th otti vähän ultraa varmistaakseen tapahtuuko kohdussa mitään. Tapahtuuhan siellä! :) Th löysi nestepussin kohtukudoksesta, kauhean tarkat ultralaitteet meillä ei ole, mutta selkeästi hänen mielestä siellä jotain oli. Mahdollisesti hänen mielestä olis n 5+2-5. Sovittiin ensitapaaminen parin viikon päähän ja ultraa sitten uudestaan! Meillä oli siis edellisessä kierrossa km RV 5+0, joten tämän raskauden viikkojen määrittäminen on vähä hankalaa ollut  :hilarious::hilarious::hilarious: tämän laskettu aika olisi noin 25.-27.6.

Hui, ompa tämä kyllä niin jännää! Toivottavasti pysyy menossa mukana ..

Fiorella
 
Mä niin oisin onnellinen jos meidän neukussa olisi ultravälineet.
Tk:ssa on aivan aataminaikainen laite. Sillä ei kuulemma näe mitään raskausjuttuja alussa.
Pakolliset ultrat kunta ostaa Tampereen Terveystalolta.
Eli meidän kunta ei ultraa itse ollenkaan.
 
Meillä on tytöt 12/08ja 10/10. Virallisesti aloitettiin elokuussa ja heti tärppäsi.

Mun kierto vaihtelee 1kk-6kk että ihme , että näin nopiaa tärppäs. Raskausviikkoja oli myös sen myötä haastava tietää. Kävin eilen yksityisellä ja nyt viikkoja 7+6. Mulla on ihan hirvee pahoinvointi, koska oksentelen ympäri vuorokauden.

Myös hirvittää palata vauva rumbaan kun tytöt niin isoja. Mut eiköhän sekin alkaa rullata.
 
Sulla on varmasti apua tytöistä :)

Ensi viikon perjantaina eka neuvola. Kolmannesta varmaan tuntuu jo tutulta. Neuvolan jälkeen saa varata np-ultra-ajan Terveystaloon. Siellä on uusimmat laitteet ja näyttävät aina 4D vauvaa :Heartred ekassa ultrassa sillä nyt ei niin väliä mutta rakenneultrassa sillä näkee jo vauvan hyvin. Tässä alussa tämä on vain odotusta. Tykkäisin et olisi jo viikot 14-15 ja tuntisi liikkeet :Heartred sitä odotellessa.
 
Moi,
Kolmas tulossa la 30.6, edelliset tyttö 2013 ja tyttö 2015. Tytöllä kenties jatketaankin?, poika olisi yllätys... :D Väsymys ollut pahempi kuin edellisissä raskauksissa, ja myös muita vaivoja on tullut aiemmin.
 
Takaisin
Top