Plussasin viikko sitten. Laskettu olis 28.7. laskurin mukaan. Ensin olin hymyssä suin ja nyt suoraan sanoen vaan vituttaa kaikki. En halua soittaa edes neuvolaan, enkä halua kertoa asiasta kenellekään. Mies kyllä tietää ja otti asian ihan rennosti. Miten voi ottaa aivoon näin paljon!!! Raskaus oli siis toivottu ja pitäis olla iloinen asia vaan eipä nyt olekaan. Asiaa selvästi pahensi se, että näin pari päivää sitten kaverini kuukauden ikäisen vauvan ja alkoi nousta karvat pystyyn kun kotiin ajelin. Siis ei ole totta!!! Mielessä on käynyt keskeytys, vaikka en sitä varmaan todellisuudessa haluais totettaa. Meillä on kaksi tytärtä, joiden odotusaikana en muista näin kamalaa oloa olleen, tää on puhdasta inhoa, mitä nyt tunnen. Haluaisin tän olon pois. Maanantain töihin meno v..tuttaa, kotityöt v..tuttaa, koira v..tuttaa, kaikki äänet ja koko tulevaisuus v..tuttaa!! Oksettaa nähdä mammoja mahat pystyssä, yök!!!! Mikä ihme tässä voi olla näin vaikeeta!! Ja kestääkö tää paska olo montakin kuukautta!!!!?? Eihän mulla ole viikkojakaan paljon mitään, varma en voi olla kun kierto on heittänyt koko ajan 21-31 päivän välillä, että missä sitä todellisuudessa ollaan menossa. Jotenki en haluiskaan taas alkaa samaa rumbaa alusta valvo syötä pese, syötä, valvo, valvo, valvo......AAAARGGGG!!! Just kun on saanut lapsen jo omatoimiseksi, syövät itse ja nukkuvat yönsä. Mutta, tää kiroilu ja tilitys vähän helpotti Josko sitä nyt sais nukuttua taas yönsä.