Kolmannen tai useamman lapsen odottavia?

Odotatko

  • kolmatta lasta?

    Äänet: 18 66.7%
  • neljättä lasta?

    Äänet: 7 25.9%
  • viidettä lasta?

    Äänet: 0 0.0%
  • ei mikään näistä, kerro lisää :)

    Äänet: 2 7.4%

  • Kaikki äänestäjät
    27
Heips. Täällä kolmas tulossa. Poika 6 + tyttö 9 on ennestään. Vähä tälläseltä "iltatähdeltä" meilläkin tää jo tuntuu ku viime tingassa alettiin vielä sittenkin tekemään. Eihän me mitää vanhoja olla ku itse 30 ja mies 33 mut me tarkoituksella haluttiin lapset tehdä ennen 30 vuoden ikää nii sen mukaan on eletty:grin
 
Mulla menossa neljäs raskaus. Esikoinen on enkelinä, tyttö 3v ja poika 1,5v. Nyt tulossa yllärinä numerot neljä ja viisi.

Onko muita kaksosten odottavia?
 
Kolmatta odotan ja tuntuu kuin olisi eka kerta taas :D 11 ja 7 vuotta kun on kertynyt noille ensimmäisille rakkaille :Heartred
 
Neljäs syntyy hetkenä minä hyvänsä. Entuudestaan tyttäret 20,18 ja 13 vuotiaat.
Ei kannata sanoa että ei koskaan enään lapsia!!
Ihanaa kokea vielä kerran äitiys joka on elämän suolaa!!
 
Kysytään nyt vielä täältäkin.. Onko kellään hyvää vinkkiä miten ja koska uusioperheessä kannattaa kertoo tuleville sisaruksille?
 
Meille on tulossa kolmas, laskettu 29.11. Ennestään on pojat 4/2012 ja 5/2014. Ikää itselläni 37 vuotta, vauvan syntyessä 38.
Kovin oireetonta on nyt, joten hieman epäilyttää onko siellä ketään :confused004
 
Neljäs tulossa, 30.11 laskettu aika. isommat syntyneet 11/1996, 07/2000, 10/2014, yksi lainalapsi 05/1998. Itsellä ikää 39.
Aiemmista en muista tällaista aivan jäätävää väsymystä, rintojen arkuutta ja turvotusta. Kaikissa muissa raskauksissa oon näillä viikoilla oksentanut kunnolla, nyt en kertaakaan. Kuvottava olo toisinaan. Huomenna varhaisultra, jännää!
 
Takaisin
Top