Kokoarvio yksityisellä?

Ässä86

Silmät suurina ihmettelijä
Hei, onko kukaan ajatellut käydä tai käynyt jo yksityisellä kokoarvio-ultrassa? Itse en ole julkiselle puolella oikeutettu, koska sf-mitta keskikäyrällä ja muutenkin raskaus sinänsä edennyt normaalisti raskausdiabetesta lukuunottamatta. Missä pk-seudulla voisi suht halvalla saada kokoarvion? Minulla siis pieni pelko synnytyksen suhteen, kun miehen puolella muutama iso kokoinen vauva syntynyt ja synnytyksessä vammautunut. En halua sitä riskiä ottaa, että vauva suuri ja saa loppuelämän vammat.
 
mä oon käynyt aavan raskausklinikalla. itse oon ollut erikoislääkärillä, joten hintaa tuli about 130e lääkärinpalkkio + 140e ultra. siellä on kuitenkin myös kätilön vastaanotto, jossa edullisemmat hinnat. oisko lähtenyt 50e ylöspäin, mutta en tiedä miten sitten ultraukset yms. mutta ite ainakin saanut asiantuntevaa palvelua ja tarkan kokoarvion ja ultrauksen muutenkin!
 
Ei pelkopolin kautta pääsisi arvioon? Perhe-Artesta hyviä kokemuksia ja on edullinen. Siellä ymmärtääkseni kätilöt ultraavat, että jos vain kokoarvioita tekevät, niin kannatan tätä :)
 
Takaisin
Top