Kokemuksia virtsaummesta?

VäriSointu

Supliikin supersankari
Hei! Minulla menossa kolmas raskaus (14+0) ja eteen tullut tällainen vaiva. Yöllä ei meinaa pissa tulla vaikka on kova pissahätä. Joudun hakemaan asentoa ja jumppaamaan lantionpohjaa ja sitten jossain välissä tulee, ei kaikki kerralla. Päivällä ei ole ongelmia. Vähän on helpompaa kun herätessä yöllä käyn pissalla, vaikka hätä ei olisi mahdottoman kova.
Onko muilla kokemusta? Onko helpottunut/pahentunut raskauden edetessä?
Kiitoksia vastauksista!

Hassua, tavallaan tuttu vaiva. Itsellä on ollut aamuisin olo, ettei pissa meinaa tulla vaikka olisi hätä tai ns. suihku on heikko. Päivällä ei tätä ongelmaa ja toistaiseksi en herää öisin vessaan. Oon vaan aatellu, että ehkä oma kohdun asento näin raskaana sitten painaa ja aamuisin keho on vielä "nukuksissa".

Fiilis kuin jossain vanhassa mainoksessa "(miesten) eturauhausen hyvälaatuinen liikakasvu, rakko ei tyhjene kunnolla, suihku on heikkö, yölläkin pitää nousta vessaan".

Kiitos vastauksista. Minulla varmaan olikin jotain rakenteellista/vauvan tiettyyn kasvuvaiheeseen tai kokoon liittyvää. Yöllä painoi virtsateitä jotenkin. Vaiva loppui (ainakin tähän saumaan) ja nyt olo huomattavasti helpompi. Kävin varmuuden vuoksi pissakokeessakin, siellä kaikki hyvin.

Kyllä sitä kaikenlaista raskausvaivaa tulee. Ei sitä osannut täysin arvostaa kahden ensimmäisen (onnistuneen) raskauden vaivattomuutta. Nyt on kaikenlaista ja puoliväli vasta häämöttää ensi kuussa. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:

Takaisin