Kokemuksia tinderistä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Yh-äiti
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Y

Yh-äiti

Vieras
Onko teillä kokemuksia tinderistä? Haluan kuulla niin hyvät kuin huonotkin! Mietin lähtisinkö sieltä etsimään miestä rinnalleni ja isäpuolta lapselleni. Eniten kiinnostaa jos olet etsinyt puolisoa yh:na, mutta kyllä muutkin kokemukset. Auttaa miettimään onko se yhtä toivoton paikka kuin olen kuullut väitettävän.

En tiedä mitään Tinderistä, mutta miksei sielläkin voisi olla joku juuri sinua varten? En tiedä onko enemmistö jotain muuta kuin haet, mutta kai sieltäkin voi löytää puolison siinä missä vaikka ystäväpiiristä, opiskeluiden parista, töistä tai kaupan jonostakin sattumalta ☺️

Suurin osa nykyään ymmärtääkseni sieltä tai muista sovelluksista löytää kumppanin :) minä myös

Mä oon ollut nyt vuoden naimisissa oman tinder-mieheni kanssa. Kummallakaan ei ollut siinä vaiheessa lapsia. Asuttiin eri paikkakunnilla mutta seitsemän tunnin ensitreffien jälkeen ei tarvinut kyllä miettiä ja pohtia mitään vaan tiesi että tässä on hyvä. Miehelleni olin hänen ensimmäiset ja viimeiset tinder-treffit.

Täälläkin on suhde sieltä löytynyt. Yleistähän se nykyään on, tuttavapiirissä useampikin pariskunta jotka ovat tavanneet jonkin nettideittisovelluksen kautta.

Mulla on aviomies Tinderistä. Aikoinaan käytin Tinder Gold-ominaisuutta, eli näin tykkäykset ilman että minun piti tykätä takaisin. Tämä johtui siitä, että alunperin latasin Tinderin sinkkuna läpällä kaverini kehoituksesta, enkä aikonut etsiä juuri silloin mitään. Tylsistyneenä kävin kuitenkin minusta tykänneet profiilit läpi.
Semmoisen vinkin voin antaa, että jos profiili on hyvin kirjoitettu, niin silloin uskon miehen olevan myös tosissaan kumppanin etsinnän suhteen. Näin ainakin minulle kävi, mieheni profiili oli todella kliseinen, kertoi tykkäävänsä pimeistä illoista kynttilöillä ja kissoista jne.
Kummallakaan meistä ei ollut lapsia ennestään, mutta isoveljeni tapasi juuri uuden tyttöystävän Tinderistä ja hänellä (naisella) on 3 lasta ennestään. Veljeni on tosissaan hänen suhteen.

Takaisin