Kokemuksia Salon aluesairaalasta?

  • Ketjun aloittaja evekaro
  • Aloituspäivämäärä
E

evekaro

Vieras
Olisi kiva tietää millainen paikka se on synnyttäjille.Kertokaa kokemuksia ja mielipiteitä.Millainen henkilökunta siellä on?Millä todennäköisyydellä saa perhehuoneen?
 
Mä olen ollut kaksi kertaa synnyttämässä Salon aluesairaalassa ja näillä näkymin menossa sinne vielä kolmannenkin kerran. Asun alueella, joista suurin osa suuntaa TYKSiin, mutta itse olen jostain syystä mieltynyt Saloon. Siellä on ollut ihanan kiireetön tunnelma, mukava henkilökunta ja ensisynnyttäjiä varsinkin opastetaan kunnolla kaikessa vauvaan liittyvässä.

Perhehuoneen saa melko hyvällä todennäköisyydellä, me olisimme ainakin saaneet sellaisen molemmilla kerroilla. Toki riippuu aina siitä, onko ruuhka-aika vai ei. Yleensä osastolla on melko rauhallista.

Synnyttäjää on mielestäni kuunneltu hyvin. Lämminhenkinen paikka, jossa todella varmistetaan, että vauva ja äiti ovat kunnossa ennen kotiinlähtöä. Ei siis yritetä kiireellä saada vuodepaikkaa vapaaksi seuraavaa varten.
 
Aivan ehdottomasti samaa mieltä edellisen kirjoittajan kanssa! Mahtava henkilökunta, joka auttaa hienosti kaikessa, etenkin tumpeloa ensisynnyttäjää :) Sain valita TYKSin ja Salon välillä, enkä todellakaan kadu valintaani. Kaikki, jotka saavat valita, niin menkää ehdottomasti Saloon, siellä henkilökunnalla on teille aikaa ja perhehuoneenkin voi saada suht suurella todennäköisyydellä, mekin oltiin sellaisessa. Jos joskus saadaan toinen lapsi ja Salossa on vielä synnäri, niin sinne mennään!
 
Hienoa, että joku muukin liputtaa Salon aluesairaalan puolesta! :) olen kuullut kyllä pelkkää hyvää siellä olleilta kavereiltanikin. Todella harmillista, että nämä pienet toimipisteet ajetaan kaikki alas ja synnytykset keskitetään vain suurimpiin sairaaloihin :/ Mahtaako niissä olla tarpeeksi resursseja vastaanottaa entistäkin enemmän synnyttäjiä vastaan? Henkilökunta varmasti tekee nyt jo älyttömän paljon töitä kiireisellä tahdilla.
 
Takaisin
Top