Kokemuksia RFSU puikkotesti - roskishaamu?

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Haaveita
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
H

Haaveita

Vieras
KP 37 keskenmenon jälkeen menossa, vuodon loputtua tullut selvä nega Pregcheckillä välissä testiin.

Torstaina oli vähän vuotoa, ajattelin että kierto alkaa, muttei sitä tullutkaan sen kerran jälkeen, aloin elätellä toivoa kiinnittymisestä. Nippailua alavatsalla ollut. Tänä aamuna tein RFSU herkän puikkotestin.

Ensin katsoin 3min kohdalla, että nega on, mutta noin 30 min jälkeen kun kävin taas vessassa ja olin heittämässä roskiin, niin oli tullut haaalean haalea, mutta kuitenkin minusta punertava viiva. Tiedän ettei näitä "roskishaamuja" saisi tulkita, mutta eipä sitä itselleen mitään voi.

Haluaisin kuulla kokemuksia kyseisestä testistä ja niiden roskiksesta dyykattujen haamujen lopputulemista. Tiedän että se RFSU punainen liuska on sysipaska, mutta onko tämäkin?
 
KP 37 keskenmenon jälkeen menossa, vuodon loputtua tullut selvä nega Pregcheckillä välissä testiin.

Torstaina oli vähän vuotoa, ajattelin että kierto alkaa, muttei sitä tullutkaan sen kerran jälkeen, aloin elätellä toivoa kiinnittymisestä. Nippailua alavatsalla ollut. Tänä aamuna tein RFSU herkän puikkotestin.

Ensin katsoin 3min kohdalla, että nega on, mutta noin 30 min jälkeen kun kävin taas vessassa ja olin heittämässä roskiin, niin oli tullut haaalean haalea, mutta kuitenkin minusta punertava viiva. Tiedän ettei näitä "roskishaamuja" saisi tulkita, mutta eipä sitä itselleen mitään voi.

Haluaisin kuulla kokemuksia kyseisestä testistä ja niiden roskiksesta dyykattujen haamujen lopputulemista. Tiedän että se RFSU punainen liuska on sysipaska, mutta onko tämäkin?
En voisi sitä punasta sysipaskaksi haukkua enää. Pc näytti ihan hailuroita viivoja monta päivää kun tuo punanen liuska selvää plussaa. En kyllä enää pc:hen luottaisi sen suhteen.
 
RFSU puikko antaa liki aina haalean harmahtavan viivanpaikan. Jos testiajalla on selvästi punaista väriä, niin sitten on todennäköisesti oikea viiva, mutta suosittelen tekemään mieluummin jonkun muun testin. Plussa vai ei -ketjusta löytyy paljon kuvia näistä viivanpaikoista.
 
Sain viime kesänä roskisplussan muistaakseni juuri tuolla testillä. Myöhemmin samana päivänä tein uuden testin ja se näytti positiivista jo nopeammin. Olin siis oikeasti raskaana ja lopputulos on nyt tässä vieressä päiväunilla.
 
Myös minä oon saanut ihan oikean plussan RFSU:n liuskatestiin tosin. En koskaan mitään epämääräisiä viivanpaikkoja. Oon tullu tulokseen, että oli testi ja merkki mikä tahansa, voi viivanpaikkoja tulla vaikkei olisikaan raskaana. Aina löytyy viallisia maanantai kappaleita. :Smiling Face With Open Mouth And Cold Sweat:
 
En allekirjoita, että se RFSU:n liuskatesti on huono, se vaan ei ole kovin herkkä. Siihen olen saanut viivoja vain silloin, kun oikeasti olen ollut raskaana, mutta aikaiseen testaamiseen se ei sovellu.

Siihen puikkotestiin taas en luota yhtään, se näyttää ihan räikeitä vääriä positiivisia.
 
RFSU:n herkällä testillä (puikko) olen testannut 3 vuotta ja aina näyttänyt puhdasta negaa ja aina myös ollut silloin nega (miehestä johtuva lapsettomuus, jonka johdosta en ole voinut kokea edes kemiallisia raskauksia tänä aikana). Nyt hoitojen seurauksena olen saanut ensimmäistä kertaa dpo 9, 10 ja 11 hailakat plussat samaisella testillä. Eli oma kokemus on, että nämä toimivat hyvin. Dpo 9 plussa oli hyvin hailura haamu ja sen ilmestymistä sai odottaa, mutta en edes epäillyt sen olevan viivan paikka.
 
Takaisin
Top