Kokemuksia AutoVexistä

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Auto vaihtoon
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Perheenlisäyksen myötä pitäisi vaihtaa autoa. Törmäsin somessa https://autovex.fi/ ja mietin onko se luotettava palvelu. Löytyykö täältä kokemuksia palvelusta?

Juu on kokemusta . Tarjouksia tulee just ennenkuin "huutokauppa" loppuu, jos tulee. Oman auton kohdalla tarjoukset jäivät vähän liian alas joten en myynyt sitä kautta. Naapurikunnan autokaupasta sain sen mitä minimissään halusin 😊 tarjoajathan on autokauppiaita joten heillänei hirveesti oo varaa vilunkipeleihin tai maine menee! Jos oot itse tarjoukseen tyytyväinen niin myy ihmeessä sitä kautta!

Juu on kokemusta . Tarjouksia tulee just ennenkuin "huutokauppa" loppuu, jos tulee. Oman auton kohdalla tarjoukset jäivät vähän liian alas joten en myynyt sitä kautta. Naapurikunnan autokaupasta sain sen mitä minimissään halusin 😊 tarjoajathan on autokauppiaita joten heillänei hirveesti oo varaa vilunkipeleihin tai maine menee! Jos oot itse tarjoukseen tyytyväinen niin myy ihmeessä sitä kautta!
Noin se vex toimii, siis ei toimi myyjän kannalta. Työkaverin kohtuu hyvän auton myyntiä (vastaavia oli Mersuja oli 25000€ myynnissä, tämä oli veholla huollettu, hyvässä maalissa jne) kauhulla seurasin.
Lisäksi oot vastuussa myös niistä virheistä, joista et oo tiennyt, jos ostaja niitä autoa hakiessa löytää (yleensä löytää, kun ammattilaisina tietävät mitä etsiä) alkaa sovitun myyntihinnan tiputus ja jos et alentamaan/ korjaamaan löytöjä suostu, niin halvimman hintaluokan autoissa jopa vaativat matkakulujaan takaisin. En tota palvelua itse käyttäisi.

Takaisin