Kofeiiniton kahvi

  • Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Viljellen
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Viljellen

Satasella mukana keskusteluissa
Helmikuiset 2025
Oliskohan täällä kellään heittää suosituksia hyvästä kofeiinittomasta kahvista? Olen ollut viimeiset 15 vuotta elämästäni oikea kahvin suurkuluttaja. Raskaaksi tullessani iski kuitenkin niin järkyttävät pahoinvoinnit, että jäi siinä oksentaessa ekaa kertaa vuosiin kahvit juomatta useamman kuukaude ajalta. Nyt kun olo hieman helpottanut ja kahvia taas pystyisi juomaan (ja mieli tekisi kovasti 🥹) niin huomaan tulleeni niin herkäksi kofeiinille, että jopa aamulla juotu kahvi vie seuraavan yön unet! Kofeiinitonta kahvia tekisi nyt mieli koittaa, että sais edes makustella noita aamukahveja. Suositukset siis kehiin, kiitos! 😍🫶🏻
 
Mä oon pitänyt pauligin molemmista kofeiinittomista: juhla mokka tummapaahtosarjan - ilta-kahvista ja kaupunkisarjan Los Angelesista. Jossain vaiheessa join myös Änglamarkin kofeiinitonta pikakahvia, mutta se ei kyllä mennyt ilman maitoa ja yleensä juon kahvini mieluiten mustana.
 
Pauligin Los Angeles (on tosin kallis, puolikkaan kokoinen paketti maksaa yhtä paljon kuin 500g normikahvipaketti). Mutta herkutteluna menee hyvin! 😊 Ja arkikäytössä minulla on Nescafe gold pikakahvi.

Minulle jäi kofeiinittomuus päälle, niin ei imettäessä vauvakaan jää valvomaan kofeiinista 🤣
 
Googlailin samaa jo ennen plussaamista, kun kahvinhimo alkoi olla liikaa kropalle :D
Parissa makutestissä oli Kulta Katriinan kofeiinitonta kehuttu, joten sitä päädyin ostamaan. Maku ihan ok, kaipaan ehkä silti enemmän "normikahvimaisuutta" ja on piirun verran itselle liian tummaa, kun on nyt himo ollut enemmän vaaleapaahtoisempiin.
 
Takaisin
Top