Kofeiiniaddiktien vertaistuki

Mä selviän kahvin kanssa, kun juon aamukahvin ja päiväkahvin töissä, enkä koskaan ehdi juoda koko mukillista. Oon juonut usein sokeritonta colaa tai pepsiä kotona, mutta kofeiinittoman version löytyminen helpotti, eikä tarvitse valita kahvin ja colan välillä. Nyt on tullut uusi ongelma, kun olen flunssainen, eikä perinteisiä kuumia juomia voi juoda kuten ennen.
Kuumaa mehua? 😊
 
Mä selviän kahvin kanssa, kun juon aamukahvin ja päiväkahvin töissä, enkä koskaan ehdi juoda koko mukillista. Oon juonut usein sokeritonta colaa tai pepsiä kotona, mutta kofeiinittoman version löytyminen helpotti, eikä tarvitse valita kahvin ja colan välillä. Nyt on tullut uusi ongelma, kun olen flunssainen, eikä perinteisiä kuumia juomia voi juoda kuten ennen.
Ja hei toinen ehdotus: kuumaan veteen sitruunalohkoja ja hunajaa. Itse ainakin tykkään tästä paljon 😋
 
Mitenkäs kofeiiniaddikteilla menee?

Itsellä ei kahvi oo uponnut useaan päivään yhtään, siirryin aamuisinkin teehen, työaamuina jää sekin kokonaan juomatta kun ei ehdi jäähdytellä.
Sitä ennen upposi vaan puol kuppia.
Mulla nyt ei pahaa addiktiota ookkaan ollut missään vaiheessa.
Teenkin juon vihreänä ja sit mulla on jotain Pukkan motherkind&pregnancy teetä

Esikoisen aikaan oli sama homma, jossain vaiheessa kahvi tuoksui kyllä hyvältä mut ei maistunut yhtään, en silloin tykännytbteestäkään.
Muistan yksillä mummon synttäreillä silloin kun suuttui kun ennjuonut kumpaakaan vaan mehua niikun lapset 😂
 
Mun teini juo aamuisin kahvia niin kyllähän se tuoksuu aika hyvälle! Harvakseltaan olen ottanut nytkin pientä kuppia, kenties kerta viikkoon, jos on ollut tilanne että tarvitsen ehdottomasti energiaa selvitäkseni päivän loppuun, tai on ollut kevyt pieni pääkipu. Muutenhan tulee killitettyä mustaa teetä ehkä jopa liikaa, ja siihen joskus kaveriksi piparminttuteetä - on tarkistettu et se on "pregnancy safe". Minulla on oikeastaan paha tapa juoda jotain lämmintä koko ajan, on helpompi korvata juoma toisella kuin luopua kokonaan tavasta.
 
Ei hitsi. Minulla on karannut taas tuo kahvin juonti. Oli hetken musta tee loppu, niin sorruin sitten ottamaan kahvia taas. Nyt sitten uusi yritys päästä irti tästä. Aamukahvina minulla on kofeiinitonta kahvia just, saapa nähdä tuntuuko missään kun potku puuttuu.
 
Takaisin
Top