Kiitos ja näkemiin rakkaat pitkänkaavalaiset

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Miikka
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Miikka

Satasella mukana keskusteluissa
Heipähei, MK81 tässä vaan eri nimimerkillä, kun ylläripylläri vanhat loginit eivät taaskaan toimineet.

En päässyt myöskään sisään "pidemmän kaavan mukaan" ketjuun (jonka etsimiseen meni myöskin tovi), ja koska hermot meni, päätin kirjoittaa teille rakkaille tukihenkilöille ihan uuden aiheen alla.
Yksi alkio siirrettiin sitten tänään, melkein top-luokkaa ja pari viikkoa jännäystä edessä.

Valitettavasti tämä uusi saitti toimii kuin junan vessa ja minulla ei ole aikaa, eikä etenkään kärsivällisyyttä, latailla tuhanteen kertaan itseäni tänne, joten poistun takavasemmalle jonnekin toiselle foorumille häiriköimään. Mieluusti olisin siis jäänyt, mutta kun ei tästä niccien, aiheiden selailun ja laataamisen epäonnistumisen jälkeen näytä tulevan mitään muuta kuin paha mieli, parempi käyttää aikansa fiksummin :)

Mitä ihaninta joulunaikaa, odotuksen odotusta ja odotusta teillä kaikille rakkaille ihmisille!!!! Toivottavasti saatte keskustelut vielä pyörimään sivuston toiminnasta huolimatta ja jokainen teistä saa sen parhaista parhaimman joululahjan!!!!!

Kiitos,
MK81

Huomasin ite saman että ojasta allikkoon taidettiin mennä.

miikkalle sen verran että kun painoi niitä nuolia ylös ja alas siitä kohdalta joka ilmoittaa viimeisen kirjoituksen. Niin silloin keskustelut ovat siinä järjestyksessä kun niihin on viimeksi kommentoitu. Silloin tämä keskustelu jota etsin näkyy heti. Mulla meni myös aikaa ennen ku tajusin.

Myös foorumin latautuminen kestää turhan kauan.

Toivottavasti nyt sitten tärppäis teillä.
Niin te sen jo ansaitsisitte !!
Tule nyt vielä moikkailemaan,
josko ajan kanssa tääkin alkais pelittää.
Pitää saada kuulla sun kuulumisia myös !!

Kaikkea hyvää :>

MK81 sä et saa jättää meitä vielä kahteen viikkoon, sit saat siirtyä odottajiin!

Ihanaa että yksi sinne sinun massuun saatiin ja se yksi siellä myös pysyy <3

Hei!
Mahtavaa, nyt vihdoin pääsin kirjoittamaan.. 
MK81, paljon tsemppiä sille yhdelle kaverille ja toivottavasti se tajuaa pitää kovaa kiinni!

Hei taas.. oli aamupäivällä vähän kiire niin en ehtinyt enempää kirjoittaa. 
mulla on tollanen iPad, jolla olen aiemmin kirjoitellut, mutta nyt tän uudistuksen myötä en saa iPadilla aktivoitua tätä kirjoituskenttää ollenkaan joten on pakko tietokoneelle mennä kirjoittelemaan. ja koska se vanha pitkänkaavalaisten sivu ei aukea nyt ollenkaan, niin kirjoitanpa nyt tähän sitten..;)

Eli Tiisalle isot onnittelut plussasta! Toivottavasti luet tätäkin ketjua, että menevät perille! Ihanaa kuulla, että hoidoista on jollekin tullut plussaa. Taitaa Tiisa olla ensimmäinen pitkäkaavan kirjoittelija jolla tulee avustettu plussa! Mahtavaa!!

Omaa napaa sen verran, että eilen oli noin viikko oviksesta ja sellasta vihlontaa oikealla puolella alavatsaa havaittavissa. ei tosin tänään enää, mut eilen melkein koko päivän kesti. Valkovuoto on myös suht runsasta, mut toisaalta noi oireet voi ehkä laittaa sekä extrahormonien sekä sen endon piikkiin. (Mutta silti tietysti toivon kovasti että edes yksi niistä kolmesta munasolusta olis sitten löytänyt tiensä oikean puolen tuubaan ja tarrais nyt kiinni.. ) 

Rakkaat ihmiset, eiköhän hypätä Tiisan tsunamiaallon kyytiin ja plussata kaikki nyt tässä kierrossa vielä!,)

Hei taas, minä palailen kyyneleisin silmin takaisin yrittäjien keskelle. Meidän enkelivauva sanoi hyvästit toissapäivänä rv 7+4. Suru on aivan pohjaton, eikä itkulle tule loppua. emoticon

Eli lähtöruudussa ollaan taas, ja jostain niin voimia ja positiivista ajattelua pitäisi ammentaa.

Voi Fenix!emoticon Olen tosi pahoillani! Tänne voit ihan rauhassa purkaa ajatuksiasi jos vain haluat. En oikein osaa sanoa mitään rohkaisevaa muuta kuin että ota rauhassa aikaa toipumiseen niin fyysisesti kuin henkisestikin. Paljon voimahaleja sinne!

Onneksi tämä palsta on taas alkanut toimia paremmin ja pidempi kaavalaistenkin palsta on käytössä taas. 
Jaksamista Fenix!

Takaisin