Kiinnittymisvuoto? Vai ei? Kokemuksia?

Eilen, eli juuri sopivasti oletettuna kiinnittymisajankohtana n. viikko ovulaatiosta alkoi pieni vuoto joka näkyi ensin vain pyyhkiessä paperiin jääneenä vaaleanpunaisena, mutta yltyi sitten runsaammaksi, yön aikana meni yksi pikkuhousunsuoja, se riitti, ettei sen runsaampaa kuitenkaan.... mutta lueskellut aiheesta ja monet puhuneet vain parista tipasta, joka ollut sitä kiinnittymisvuotoa, voikohan tämäkin olla? Vai onko menkat alkaneet viikkoa aikaisemmin, vain 7 päivää ovulaatiosta? Yritetty googletella ja toki varmistuksen saa vasta testaamalla ja odottelemalla mutta jos jollain kokemusta vastaavasta? :anyone
 
Vaikea sanoa... Epäilen, että mulla tuli aikoinaan kiinnittymisvuotoa, mutta se oli sellaista limaista verta, ei niinkään kirkasta. Ymmärtääkseni ei pitäisi olla syytä huoleen, jos vuoto ei kuitenkaan ollut runsasta. Äh, ei mun kirjoituksista taida olla mitään hyötyä. :shy: Sormet ristissä testiä varten! Tulethan kertomaan, kuinka kävi!
 
Ja voi olla vissiin ihan reiluakin vuotoa, mutta silti raskaana ja pikkuinen kyydissä. Itsellä ei kokemusta, kun ei mitään vuotoja ollut koko raskausaikana.

Tsemppiä ja peukkuja raskauteen!
 
Heippa! Ajattelin tätä kautta hakea pieniä neuvoja ja vinkkejä kokeneemmilta ennen kuin täytyy mihinkään suunnata :nailbiting:
Olen parikymppinen enkä ole koskaan ollut oikein perillä kierroista tai ovulaatioista jne. Mutta nyt on nuorella pieni hätä.:sad001
Mulla on aina yleensä kuukautiset alkaneet 20.-24.päivinä.(kestää n. 5-6pv) Tullut oikeastaan aina kun on pitänyt. Kohta vuoden verran poikaystäväni kanssa touhuiltu näin roskisti sanottuna paljaalla:smiley-angelic006 ennen tätä ei ole koskaan ongelmia ollut!
Sunnuntaina (22.11) joskus 11 aikaan illalla huomasin alkkareissa vaalean ruskeaa vuotoa, tietenkin ajattelin et sieltä ne kuukautiset tulee! (Ei tietenkään normaalilla tavalla) Laitoin tampoonin, seuraavana aamuna vaihtaessa oli vain tampoonin pää kastunut punaiseksi. Se vuoto loppui kuin seinään, ei mitään kuulunut koko viikkona kunnes nyt pe 27.11 seksin jälkeen tuli verta, kirkaan oranssinpunaista jäi paperiin, pieni kysymysmerkki silmissä laitoin tamponin tietenkin paikalleen. Muutaman tunnin kuluttua vaihdoin töissä uuteen ja pisti taas mietityttämään koska tamponi oli ihan vitivalkoinen. Laitoin kuitenkin uuden ja taas sitä pois vaihtaessa vain sen pää oli muuttunut punaiseksi(about teelusikallinen, niinkuin sunnuntainakin)
Laitoin suojan pöksyihin ja jatkoin töitä. Kotiin tullessani ei ollut suojaan tullut tippaakaan...
Onko tämä normaalia käytöstä? Ihan vain saadakseni mielenrauhan itselleni tein 2x raskaustestin, ensimmäisellä kerralla ei antanut mitään tulosta ja toisella negatiivisen. Onko liian aikaista tehdä testi?
Kun kuukautisten piti alkaa niin oli normaalit tunteet vatsan alueella, vähän möyrii ja nykii ja pienä painetta selässä, mutta mitään ei kuulunut eikä näitä tuntemuksia ole enää?
Omaan käyttäytymiseenikin olen kiinnittänyt huomiota, hirveän hellyyden kipeä ettei haluaisi olla toisesta sekuntiakaan erossa, ärtyneisyyttä, väsynyt koko ajan, liian kylmä tai liian kuuma, huono olo tulee herkemmin ja ihan kauheat halut! :smiley-angry026
Mä olisin tosi kiitollinen kaikille jotka osaa jotain mulle kertoa, auttaisi ihan mielettömästi! Tietämättömyys tekee hulluksi:confused005:confused004
Kiitos kaikille jo etukäteen! ❤️
Terkuin epätoivoinen pähkäilijä:anyone:goodnight
 
Koska sun menkkojen olis pitänyt alkaa? Ja koska teit sen edellisen testin? Odota viikko menkkojen alkuajankohdasta ja testaa sitten. Tulos kertoo parhaiten totuuden.
 
Heippa, viesti on vanha, mutta vastaan omalta kohdaltani tuoreella kokemuksella, jos joku vaikka etsii kokemuksia jatkossa.

Eli kiinnittymisvuoto on mahdollista ja omalla kohdallani tapahtui juuri näin. Koska käytin ovulaation irroituspiikkiä tiedän tarkalleen milloin ovulaatio on ollut. Siitä tasan viikon päästä yhtenä päivänä vaaleanpunaista vuotoa ja menkkajomotusta koko päivän. Vuoto ja kipu loppui iltaan mennessä ja siitä viikon päästä vahva plussa raskaustestiin.

Yritystä takana ennen tätä 2,5 vuotta, joten kaikenmaailman oireita ja tuntemuksia olen kokenut silloin kun olen toivonut olevani raskaana, mutta tätä kiinnittymisvuotoa tuli vain tällä kertaa kun olin todellakin raskaana.

Plussatuulia kaikille :Heartred
 
Heippa! Nostan tällaista vanhaa ketjua. Mulla alkoi eilen dpo 9-10 rusehtava vuoto. Luulin että menkat alkaa vähän etuajassa, mutta nyt vuoto loppuikin lähes kokonaan. Voikohan olla kiinnittymisvuotoa, onko kokemuksia vastaavasta? Kiitos jo etukäteen :Heartred testiä en oo vielä uskaltanut tehdä, kun odotan jos ne menkat sit kuitenkin alkaa :confused:
 
Heippa! Nostan tällaista vanhaa ketjua. Mulla alkoi eilen dpo 9-10 rusehtava vuoto. Luulin että menkat alkaa vähän etuajassa, mutta nyt vuoto loppuikin lähes kokonaan. Voikohan olla kiinnittymisvuotoa, onko kokemuksia vastaavasta? Kiitos jo etukäteen :Heartred testiä en oo vielä uskaltanut tehdä, kun odotan jos ne menkat sit kuitenkin alkaa :confused:

Koska minulla oli takana keskenmeno, kävin kummassakin raskaudessa gynekologilla varmistamassa, että raskaudet olivat alkaneet kunnolla, kun alussa oli rusehtavaa ja ihan veristäkin vuotoa. Omalla kohdallani kaikki meni hyvin ja kaksi tervettä tyttöä olen saanut.
 
Takaisin
Top