Heippa! Ajattelin tätä kautta hakea pieniä neuvoja ja vinkkejä kokeneemmilta ennen kuin täytyy mihinkään suunnata
Olen parikymppinen enkä ole koskaan ollut oikein perillä kierroista tai ovulaatioista jne. Mutta nyt on nuorella pieni hätä.
Mulla on aina yleensä kuukautiset alkaneet 20.-24.päivinä.(kestää n. 5-6pv) Tullut oikeastaan aina kun on pitänyt. Kohta vuoden verran poikaystäväni kanssa touhuiltu näin roskisti sanottuna paljaalla
ennen tätä ei ole koskaan ongelmia ollut!
Sunnuntaina (22.11) joskus 11 aikaan illalla huomasin alkkareissa vaalean ruskeaa vuotoa, tietenkin ajattelin et sieltä ne kuukautiset tulee! (Ei tietenkään normaalilla tavalla) Laitoin tampoonin, seuraavana aamuna vaihtaessa oli vain tampoonin pää kastunut punaiseksi. Se vuoto loppui kuin seinään, ei mitään kuulunut koko viikkona kunnes nyt pe 27.11 seksin jälkeen tuli verta, kirkaan oranssinpunaista jäi paperiin, pieni kysymysmerkki silmissä laitoin tamponin tietenkin paikalleen. Muutaman tunnin kuluttua vaihdoin töissä uuteen ja pisti taas mietityttämään koska tamponi oli ihan vitivalkoinen. Laitoin kuitenkin uuden ja taas sitä pois vaihtaessa vain sen pää oli muuttunut punaiseksi(about teelusikallinen, niinkuin sunnuntainakin)
Laitoin suojan pöksyihin ja jatkoin töitä. Kotiin tullessani ei ollut suojaan tullut tippaakaan...
Onko tämä normaalia käytöstä? Ihan vain saadakseni mielenrauhan itselleni tein 2x raskaustestin, ensimmäisellä kerralla ei antanut mitään tulosta ja toisella negatiivisen. Onko liian aikaista tehdä testi?
Kun kuukautisten piti alkaa niin oli normaalit tunteet vatsan alueella, vähän möyrii ja nykii ja pienä painetta selässä, mutta mitään ei kuulunut eikä näitä tuntemuksia ole enää?
Omaan käyttäytymiseenikin olen kiinnittänyt huomiota, hirveän hellyyden kipeä ettei haluaisi olla toisesta sekuntiakaan erossa, ärtyneisyyttä, väsynyt koko ajan, liian kylmä tai liian kuuma, huono olo tulee herkemmin ja ihan kauheat halut!
Mä olisin tosi kiitollinen kaikille jotka osaa jotain mulle kertoa, auttaisi ihan mielettömästi! Tietämättömyys tekee hulluksi
Kiitos kaikille jo etukäteen!
Terkuin epätoivoinen pähkäilijä