Babaytoy
Asioista perillä oleva
Moikka! Tässä on nyt muutaman päivän aikana ollut menkkamaisia kipuja ja tälläkin hetkellä ja välillä juilii alaselässäkin. Menkkojen pitäis alkaa laskujen mukaan 22.4 ja nyt kp 20 (norm.28). Emme varsinaisesti yritä lasta,mutta tulee jos on tullakseen. :) Yleensä viikkoa ennen kun menkat alkaa mun rinnat tulevat kipeiksi,mutta eivät ole nyt,mutta alavatsaa koskee,ei sillee että tarvis kääriytyä mutta sen verran,että huomaa tämän poikkeavan normaalioloista. Mikä on nyt sitten se "helpoin" tapa tulla raskaaksi,kun ovulaatio? Touhuilimme samana päivänä kun olin varma että menkat oli loppunut,olen kuullut että on myös helppo raskautua melkein heti kuukautisten loputtua...onko tämä nyt kiinnityskipua,koska taidan todella toivoa sitä..:) Molemmin puolin alavatsaa koskee ja se tuntuu turvonneeltakin. Mulla on entuudestaan yksi lapsi,mutta enhän mä muista 3.vuoden taakse millasii tuntemuksii mulla silloin tuli alkuraskaudesta.. :s inhottavaa odotella viikon päähän,että alkaako ne taas sieltä. Viime kuussa touhuiltiin mun ovulaatiopäivänä ihan tietämättämme,mutta kuukautiset alkoi..hmm,pitääköhän se ovis nyt aina paikkaansa? tietysti vissii kuussa voi tulla missä vaiheessa tahansa raskaaksi,mutta nyt mulla on ihan sellain fiilis,että tuliko tärppi nyt kuukautisten päättyessä
Onko kellää samoi fiiliksiä..?