Kiinalainen syntymäkalenteri

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Tiarella
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Meille kalenteri lupaillu tyttöjä ja meillä 4 tyttöä, eli paikkansa piti! Nyt povaa poikaa ja se jää nähtäväksi;)

Esikoisesta lupasi tyttöä, poika tuli. ;) Nyt lupaa poikaa. :D En kyllä antaisi hirveästi painoarvoa tälle kalenterille. :D

Tyttöä lupaili viimeksi ja tyttö tuli. Nyt en ole katsonut mutta ennen raskauden yritystä huvikseni katselin ja tulin siihen tulokseen, että jos mistään mitään tietää niin sama missä kuussa raskaaksi tulee niin aina lupaa tyttöä.. poikavärit oli oman iän kohdalla harvassa

Meillä tyttö niin kuin kalenteri lupaakin, nyt lupaa poikaa :)

Mulla 2 tyttöä, mutta tuon kalenterin kukaan pienmmän tytön olisi pitänyt olla poika. Mihin voi reklamoida?:laughing025

PS. Tilasin nuoremman tyttäreni kohdalla raskausaikana myös netistä sukupuoli-testin, jotta saisin tietää kumpi on tulossa, testin tulos oli punainen, eli tyttö:)

Mä tilasin viime raskaudessa monican mainitseman testin ja näytti poikaa mutta tyttö tuli:p

Meille tuo kalenteri on povannu oikein. Nyt lupailee tyttöä. Jännityksellä odotellaan pitääkö paikkaansa!

Edellisistä piti paikkansa. Nyt lupailee poikaa. Jännityksellä odotamme :p

Meillä ekan kohdalla lupas tyttöä, mutta poika tuli. Tokan kohdalla lupas poikaa ja poika tuli. Nyt lupaa taas poikaa, uskon kyllä hyvinkin että voi tulla :D

Tyttöä lupaa ja poika tuli. Nyt taas lupaa tyttöä, mutta nyt jo poikafiilis.

Voisin luottaa enemmän, jos katottais naisen iän sijaa isän ikää, kun siittiöhän sen sukupuolen määrää (sori tylsä spoilaus?)

Toisaalta ennustaja mulle lupaa vuosia sitten (kun olin sitä mieltä etten omia lapsia halua ikinä), että saan vähän vanhempana pojan ja oma isäni ensin vähän torjuva lapsenlapsesta, mutta sitten rakastuu siihen täysillä. Ja näin kävi!

Ite en oo viel kattonu mutta valaiskaa tyhmää pitääkö tuohon lisätä vuosi lisää? Jossai luki näin joten en sen takia oo tehny ku en "osaa" laskea oikein

Ite en oo viel kattonu mutta valaiskaa tyhmää pitääkö tuohon lisätä vuosi lisää? Jossai luki näin joten en sen takia oo tehny ku en "osaa" laskea oikein
Käyttöohjeet:

Missä kuussa hedelmöitys tapahtui? Minkä ikäinen itse olit hedelmöityshetkellä? Näiden kahden tiedon yhtymäkohdassa selviää, onko tuleva lapsi tyttö vai poika – kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan ainakin!

En ymmärrä tuota
Käyttöohjeet:

Missä kuussa hedelmöitys tapahtui? Minkä ikäinen itse olit hedelmöityshetkellä? Näiden kahden tiedon yhtymäkohdassa selviää, onko tuleva lapsi tyttö vai poika – kiinalaisen syntymäkalenterin mukaan ainakin!

Kahdesta aikaisemmasta olisi pitänyt tulla hedelmöityskuukauden mukaan poikia, mutta tyttöjä on tullut. Jos laskee siitä missä kuukautiset jäi pois niin tulee tyttöjä. Nyt povaa poikaa myös.. mutta kuka näitä tietää.

Takaisin