Kiinalainen horoskooppi - Minkä eläimen vuonna olet syntynyt?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Tänään vietetään kiinalaista uutta vuotta ja huomenna alkaa rotan vuosi. Voit lukea täältä, millainen rotan vuonna syntyvä kiinalaisen horoskoopin mukaan on. :) Syntyykö teille rotta? Mikä on sinun, puolisosi ja lastenne kiinalainen horoskooppimerkki? Artikkelin lopusta voit tarkistaa asian.

Itse olen lammas, mies on lohikäärme ja poika hevonen. Jos nyt oikein hyvä tuuri olisi ja tärppäisi nopeasti tänne voisi tulla rotta.

Meillä on kaksi lammasta, yksi kukko, mies härkä ja minä lohikäärme. Aika eläintarha.. :hilarious:

Minä olen rotta - ja myös oinas, molemmilla hyvin samanlaiset ominaisuudet jotka allekirjoitan kyllä. En siis horoskooppeihin usko mutta mielelläni naureskelen luonnekuvauksien hyville osumille.

Mies on hevonen, lapset lammas ja koira. Jos kolmannen osalta kohta aktivoituisi, voisi yksi rotta vielä tulla perheeseen...

Minä olen kukko (kalakukko :woot:). Mies on sika, esikoinen apina ja tämä tulokas on sitten rotta. Uskon kyllä enimmäkseen länsimaiseen horoskooppiin jos johonkin, omalla kohdalla kyllä koen olevani enemmän kalat kuin kukko :grin

Mä oon tiikeri ja mies on härkä. Lapset on hevonen ja apina. Nyt ymmärrän miksi meidän poitsu syö ihan kamalasti Banaania kun se on apina.

Takaisin