Kierukka ja raskaana

  • Ketjun aloittaja Shokissa
  • Aloituspäivämäärä
S

Shokissa

Vieras
Kertokaa kaikki omakohtaset ja kaverien ja kaverin kaverien kokemukset aiheesta hormonikierukka ja raskaus..
mulla on ollut hormonikierukka useempaan kertaan ja monia vuosia ilman ongelmia ja on edelleen, tunnen langat. Mutta silti olen raskaana.. täysin selkeä plussa testissä ja oireitakin on. Tyhmä en ole, tiedän että raskauden mahdollisuus on aina jos seksiä harrastaa mutta tähän ei todellakaan olla varauduttu eikä ole mitään ajatusta mitä tehdä tai mitä tässä tapahtuu.. useita lapsia on jo joista nuorin alle 1v ja piti olla viimeinen.. keskeytys tuntuu jo ajatuksena pahalta.. olen vaan pyöritellyt päässäni miksi näin piti käydä. Tätä ei haluttu tai toivottu ja siksi on ehkäisy jonka kai piti olla yli 99% varma..
 
Mieleeni muistui täällä olleen vähän aikaa sitten toisella sama tilanne eli kierukasta huolimatta raskaana. Täältä löytyy kyseinen keskustelu. Tsemppiä! ❤️
 
Moikka. Ymmärrän sinua todella hyvin. Vargynja tuossa ylempänä jo laittoikin linkin keskusteluun jossa minä pohdein samoin tuntein kierukka raskauttani.

Mutta meillä oli tilanne se että päätös keskeytyksestä olisi tarvinnut tehdä maanantaina kun edellisenä perjantaina saimme Hänestä tietää.

Tiedätkö kuinka pitkällä raskautesi on?

Me pidimme lapsen joka kaikesta huolimatta haluaa tänne tulla, tänään rv26+0. Ikäeroa tulee nuorimmaisen kanssa noin 11,5kk
 
Takaisin
Top