Kevätsuunnitelmia?

Uusperhesatu

Asioista perillä oleva
Lumesta ja jäästä huolimatta haluan uskoa, että kevät on kohta täällä. Millaisia suunnitelmia teillä on tälle keväälle? Aiotteko tehdä jotain erityistä esim. pääsiäisenä?

Minä juuri varasin meille risteilyn pääsiäistä edeltävälle viikonlopulle. Kaksi aikuista ja neljä lasta - mitähän siitä tulee. :grin Kyseessä on jonkinlainen tubettajaristeily, sillä bonuslapsi on ihan hurahtanut noihin tubettajiin, ja halusin yllättää hänet nimipäivänsä kunniaksi. Kai me siitä hengissä selvitään. :rolleyes:

Huhtikuun ekana viikonloppuna on puolestaan eskarilaisen jalkapalloturnaus, joka tietää buffetissa värjöttelyä ja mokkapalojen myyntiä. Kokemus kai sekin. :rolleyes:

Itse pääsiäiselle ei ole vielä sen kummempia suunnitelmia. Jotain olisi kyllä kiva tehdä, kun mieskin on neljä päivää vapaalla.

Siemenet pitäis pistää itämään, parit synttärit järjestää, miehen kaa vapaa 24h tuloillaan, pääsiäisenä lapsoset pitäis virpomaan viedä... muuten pääsiäis suunnitelmat auki kun miehen työvuoroista ei ole vielä mtn havaintoa! Jos se on vapaalla teen jotain lammasruokaa tms pitkän kaavan kautta valmistettavaa;) suklaa muniakin pitäis junnuille piilotella... siinä menee kiva tovi niitä etsiessä!
Jospa noi lumet pian sulais niin vois startata grilli kauden ja pistää piha kevät kuntoon:)

Mulla alkaa heti huhtikuussa työt, 2,5v perhevapaiden jälkeen, ja tytöllä päiväkoti. Tosin pääsee aloittelemaan todella hissukseen, koska äitini ottaa vapaata töistä huhtikuun alun jotta voi myös hoitaa tyttöämme.

En tiedä miten hektistä tulee olemaan, mutta ihmeempiä suunnitelmia en voi tehdä kun on vuorotyö ja uskon alun olevan rankka. Joku pieni Tallinnan risteily houkuttelisi, mutta katsotaan sitä sitten..

Takaisin