Kevät tulee: tarkoittaako se kuralätäköitä vai auringonpaistetta?

Vargynja

Admin
Staff member
Administrator
Helmikuiset 2021
Sieltä se tulee ihan väistämättä. Kevät siis. Toisaalla se on jo pidemmällä ja toisaalla se on vasta lupaus auringon paisteessa tai jotain sellaista.

Mitäs te pidätte siitä? Onko ihan kamalaa, kun joka paikassa on kuralätäköitä ja päivällä tulee kuuma vaatteissa, joilla aamulla hädin tuskin tarkeni? Vai onko ihanaa kun aurinko paistaa ja luonto herää?

Itse yritän joka kevät sinnikkäästi ajatella jälkimmäisellä tavalla, mutta kyllä se kevät vain aika tympeää aikaa on. Eikä tässä ole vielä edes mainittu allergioita...

Ehdottomasti ihanaa, että kevät tulee! Loppuu tämä sisällä kökkiminen, kun astmalapsenkin voi taas viedä ulos normaalisti eikä tarvitse enää varoa liian kylmää hengitysilmaa.

Kevät on minusta inhottavin vuodenaika. Aurinko paistaa armottomasti (muttei rusketa...) ja migreeniä saa kokoajan varoa, loskakeliä, hyhhyh. Kesää odotellessa! Mietinkin yksi päivä, että onneksi vauva syntyy lokakuussa, koska syksyä rakastan. :)

Luonnonvalon lisääntyminen on kyllä ihana asia, mutta loskakelit taaperon kans on varmasti melkosta aikaa, koen sen nyt oikeastaan vasta ekaa kertaa, kun viime vuonna lapsi oli vielä niin sylivauva :) Se kuravaatteiden haju eteisessä on jotain todella herkkua! Mutta rakastan keväässä valon lisäksi sitä, miten saa seurata luonnon heräämistä ja kukkaan puhkeamista..Ja ihana päästä laittamaan keväällä terassia kesäkuntoon ja suunnittelemaan kukkasia :)

Auringonpaistetta! Kevät on ihanaa aikaa kun aurinko paistaa, silmut jo turpoaa, kohta tulee hiirenkorvia ja hiljalleen alkaa pärjätä vähemmillä vaatteilla. :)

Kevät on ihan parasta kun se antaa lupauksen kesästä:) toki ärsyttää loska/märkä/muta tms mutta sen kestää kun tiedostaa että ihan just on kesä ja lämmin! Kesä, sinua kaipaan niin! Tule jo luoksemme:)

Ihana kevätaurinko :Heartred Kyllä sitä huoma olevansa virkeämpi kun on aamullakin valoisampaa. Ikävintä keväässä on
tämä alkuvaiheen loska, kura sekä ympäristön "ruskeus ja harmaus" :grin Mutta se ihana vaihe kun puihin alkaa tulla hiirenkorvia ja maahan leskenlehtiä ja ruoho vihertämään, niin voi että se on parasta :Heartred

Mä olen niin iloinen kun lumet ovat viimein lähes kaikki sulaneet. Toki kuraisuus on ärsyttävää mutta kyllä mä tämän otan lumen ja pakkasten sijaan kun huhtikuuta kuitenkin jo eletään. Se vasta onkin ihanaa kun puihin alkaa tulla lehtiä ja tienvarsille kukkia. Toukokuu on ihana kuukausi - koko kesä on vielä edessä, mutta on (toivottavasti ainakin) jo kohtalaisen lämmin.

Takaisin