Kevät saa tulla! Vai saako?

Bella Swan

Moderaattori
Staff member
Administrator
Maalisäidit 2020
Kevät alkoi, kun maaliskuu nyt starttasi. Mitkä fiilikset?
Mä odotan innolla, että kelit lämpenee ja päivät pitenee. Pääsiäinen ja vappu ja kaikki juhlat saa tulla! Luontokin herää, se on kaunista ja piristää🌻

Odotan aurinkoa, valoa ja lämpöä. Ihanaa kun puut alkaa vihertään ja luonto herää henkiin talven jälkeen. Kun taudit alkaa helpottaan ja voi viettää koko päivän pihalla. Rakastan kevättä :smiling face with heart-eyes:

Vihaan kevättä.
Katupöly aloittaa ja siitepölyt jatkavat usean kuukauden mittaista painajaista, jonka aikana ei pysty hengittämään vaikka tuuttaisi itsensä täyteen sen seitsemää konstia.
Eritoten tästä keväästä tulee rankka, koska se ainoa antihistamiini, joka minulle toimii ja sopii, on tietysti kiellettyjen listalla, kun ei ole tutkittu raskaudenaikaista käyttöä.
Ehkä lähden kevättä karkuun jonnekin Islantiin…

No kevät vois vielä vähän odotella! Innostuin vasta hiihtämisestä, toivottavasti ladut pysyvät hyvänä vielä pitkään. :smiling-eyes: Ja sitten lumi saisikin lähteä rysäyksellä ja piha kuivahtaa, jotta lapset pysyvät vähän kuivempina ulkoillessaan. :Smiling Face With Open Mouth And Open Eyes:

Joo, puutarha on sellainen josta hoksaa unelmoida vasta kun on päässyt kunnolla maanrajaan. Minulla on yrttejä jo itämässä! Kun valo lisääntyy niin pitää aina saada jotain kasvamaan. :smiling-eyes: Jos suomessa ja erityisesti pohjoisessa jokin harmittaa, niin lyhyt ja viileä kesä, ei ehdi saamaan kunnolla satoa kun alkaa jo ilmat viilenemään.

Tykkään talvesta mutta on myös kiva että kevät tulee ja vaaterumba helpottuu 😇 odotan kyllä jo mökkeilyä, puutarhatöitä ja muksun kanssa ulkoilua kun pystyy uimaan, juokseen nurmikolla, pääsee leikkipuistoihin tms 😊

Kevät saa kyllä tulla, mutta oon aina varuillani keväällä. Mulla valon lisääntyminen aiheuttaa ankeutumista ja jotenkin vireystason laskua. Tässä vaiheessa ei ihan vielä, mutta kun ollaan tuolla huhtikuussa niin ääk. Kevät on mielestäni muutenkin kurjimpia vuodenaikoja, loskaa ja kaikki paikat haisee.

Tavallaan ihan kivaa kun on valoisampaa. Mutta se valoistuminen vaikuttaa varsinkin miehen mielialaan laskevasti niin keväästä on vaikea iloita. No on se parempi kuin kuukausitolkulla kestävä marraskuu tai nollan molemmin puolin vaihteleva sää. Jos ei voi olla pysyvästi lunta tulkoon kunnolla lämmintä. Voisin tämän alkukevään hypätä yli siihen kun on lumet sulaneet ja luonto alkaa kunnolla herätä.

Minulla nuo heijastavat keväthanget tekevät helposti migreeniä, pitäis muistaa aina kaivaa aurinkolasit matkaan pihalle. Ongelma onneksi helpottaa kun maa sulaa.

Kevät meinaa kesän lähestymistä ja sitten ei tartte pukea taaperoa niin paljoa. Ja mekkoja sekä hameita on mukavampi pitää, kun ei ole niin kylmä. Ehkä vältyn raskaushousujen ostolta...

Keväthaalarin osto kuitenkin tiedossa. Ja uudet kengät 🫣. Lisäksi toivon ettei naperolle ole kehittymässä mikään allergia.

Millä mielellä kun pakkaset palasi eteläänkin? Itseäni ei haittaa. Paljon kauniimpaa ja mukavampi kävellä lumen keskellä kuin sulamislätäköissä. Ei se talvi ainakaan täällä kummoinen taaskaan ollut niin ei pieni lisäaika haittaa.

Millä mielellä kun pakkaset palasi eteläänkin? Itseäni ei haittaa. Paljon kauniimpaa ja mukavampi kävellä lumen keskellä kuin sulamislätäköissä. Ei se talvi ainakaan täällä kummoinen taaskaan ollut niin ei pieni lisäaika haittaa.
Itse oisin niin valmis jo kevääseen, mutta on tässä kevättalvessakin oma ihanuutensa. Mieluummin näin, kun pitkään sitä harmaata loskap*skaa.

Menin sanomaan ettei meillä oo ollu mitään talvea mut tulihan meilläkin yhdeksi yöksi ja aamuksi nyt lunta tossa edellispäivänä😅 Ja tosi kylmää ja koleaa on. Toivon että kuun loppupuolelle mentäessä alkais tulla lämmintä, oon niin väsynyt tähän keliin.

Takaisin