Kestovaippailu

Hipsuli82

Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko kukaan miettinyt kestovaippailua tai onko kellään kokemusta siitä? Itseäni houkuttaisi kovasti mutta en tiedä kuinka hankalaa se käytännössä on.

Itse ajattelin testaa tuota kestovaippa menoa :) Jotkut kehuvat tosi hyväksi, mutta siskoni ja hyvä ystäväni sanoivat että ei toiminut niillä ollenkaan. Mutta kaikilla on tietysti omat mieltymykset ja onhan kertakäyttövaipat varmasti helpompia, eikä tartte olla kokoajan kakkavaippoja pesemässä. Mutta minä ainakin kokeilen tuota kestovaippailua :) Jos se vaan sitten toimii niin hyvä niin. Jos ei niin saahan niitä vaippoja sieltä kaupasta sitten :) Henkilökohtaisesti suosin tuota ekotekoilua ja kestovaippoja onkin tulossa siskolta ja äidiltä ja itsekin ajattelin muutaman ommella :)

Mä kanssa suosin ekotekoilua ja vähän nolottaa juurikin siksi myöntää, että meillä kestovaippoja ei oo edes kokeiltu. Johtuu pitkälti siitä syystä että oon hajuaistini kanssa aika herkkä, mies vaihtaa AINA paikalla ollessaan kakkavaipat. ;) Kertisvaipat on kyllä tosi helppoja... Ja kalliita... Ja sit toki myös ympäristöä kuormittavia... Näin kuitenkin meillä.

Meillä esikoisella ei ole kokeiltu eikä toisellakaan kokeilla. Tämä ehkä omaa laiskuutta....

Me aiotaan kokeilla kestovaippailua. Harmittaa vaan miten paljon negatiivisia kommentteja aiheeseen liittyen saan, ja vielä sellasilta ihmisiltä, jotka ei ole edes kokeillut itse. Minä en kuitenkaan koe pyykinpesua esteenä :) Muutaman olen jo ostanutkin ja kunhan saan koulukiireet alta pois niin työpöydällä on vino pino kaavoja eri mallisiin vaippoihin :D Jos tuntuu ettei meillä toimi, niin sitten siirrytään kertakäyttövaippoihin, mutta tarkoitus on käyttää kertovaippoja niin paljon kuin mahdollista.

Tosi ikävää ja tympeetä jos saa negatiivisia kommentteja omasta päätöksestä  joka on kaiken lisäksi hyvä ! 
Tässäkin asiassa kun ihmiset jakautuu kahteen ryhmään...
 Eikä ole oikeaa eikä todellakaan väärää tapaa toimia. [:

Meilläkin aiotaan ainakin kokeilla tuota kestovaippailua... Löysinkin jo käytettynä aika kattavan paketin jossa olis vähän kaikenlaisia vaippoja joita voi kokeilla ja vaikka sitten itse kutoa niitä villahousuja. Meillä ei valitettavasti ole ompelukonetta joten itse tekeminen voi olla aika haastavaa :)

Minä en ajatellut edes kokeilla kestovaippailua, moni sitä minulle yrittänyt tyrkyttää mutta kukin tavallaan :)

Nimenomaan :) Enkä minä aikonut ottaaa mitään paineita eli jos ei onnistu eikä jaksa niin sitten ei... Ja ostan todellakin kertakäyttövaippojakin kotiin emoticon

Takaisin