☆ ☆Essi☆ Vasta-alkaja 6 heinä 2015 #1 Hei, asun Kokkolassa, odotan ensimmäistä lasta ja La 15.1. Olisi mukava löytää samalta paikkakunnalta tai keski-Pohjanmaan alueelta juttuseuraa :)
Hei, asun Kokkolassa, odotan ensimmäistä lasta ja La 15.1. Olisi mukava löytää samalta paikkakunnalta tai keski-Pohjanmaan alueelta juttuseuraa :)
Viipsukka Luottohahmo langoilla 21 heinä 2015 #2 Täällä on :) Tai tosin tää on vasta alussa, mutta kuitenkin. :)
Viipsukka Luottohahmo langoilla 22 heinä 2015 #4 Maaliskuu/huhtikuun vaihteessa, syntyy maaliskuun puolella,vaan on sektio tulossa.
☆ ☆Essi☆ Vasta-alkaja 22 heinä 2015 #5 No ei se sitte kovin kaukana oo mun Lksta ajasta. Onko ensimmäinen lapsi? Itellä on, oottelen nii kauheesti jo sen syntymää mut menee vielä tovi :)
No ei se sitte kovin kaukana oo mun Lksta ajasta. Onko ensimmäinen lapsi? Itellä on, oottelen nii kauheesti jo sen syntymää mut menee vielä tovi :)
Viipsukka Luottohahmo langoilla 22 heinä 2015 #6 Mulla on tuossa kolme jaloissa pyörimässä. Koululainen, eskarilainen ja uhmaikäinen. :D Mä vaan toivon, että.kaikki menee hyvin.. Pelko keskenmenosta on kasvanut... Mä laittelen sulle yvtä, kun täällä nuo lapset rauhoittuu.
Mulla on tuossa kolme jaloissa pyörimässä. Koululainen, eskarilainen ja uhmaikäinen. :D Mä vaan toivon, että.kaikki menee hyvin.. Pelko keskenmenosta on kasvanut... Mä laittelen sulle yvtä, kun täällä nuo lapset rauhoittuu.
hömppis Jostain jotain jo tietävä 28 syys 2015 #7 Täällä myös, eilen tein testin ja vähä on sekavat tunnelmat kun ei ole edes vakituista suhdetta. Tai no vakituinen seksisuhde, ennestään jaloissa pyörii pojat 6v, 4v, 2v. Lasten isän kanssa erottiin vuosi sitten. Asun n 30km kokkolasta :)
Täällä myös, eilen tein testin ja vähä on sekavat tunnelmat kun ei ole edes vakituista suhdetta. Tai no vakituinen seksisuhde, ennestään jaloissa pyörii pojat 6v, 4v, 2v. Lasten isän kanssa erottiin vuosi sitten. Asun n 30km kokkolasta :)
IdaT Jostain jotain jo tietävä 2 marras 2015 #8 Täällä myös yksi vasta plussan tehnyt eli kesävauvaa odotellaan :) ennestään on yksi tyttö. Olisi kiva rupatella enemmänkin.
Täällä myös yksi vasta plussan tehnyt eli kesävauvaa odotellaan :) ennestään on yksi tyttö. Olisi kiva rupatella enemmänkin.
C Ciciro Vauhtiin päässyt keskustelija 20 tammi 2016 #9 Täällä ois yks joka justiisa muuttanu Lestijärvelle. Eka on tulossa maalis-huhtikuun vaihteessa. Onks jollai muullakin suhkot samaan aikaan tulossa?
Täällä ois yks joka justiisa muuttanu Lestijärvelle. Eka on tulossa maalis-huhtikuun vaihteessa. Onks jollai muullakin suhkot samaan aikaan tulossa?