chisaitori
Silmät suurina ihmettelijä
Onko kellään koetuksella parisuhde? Tuntuu, että ollaan tehty perhettä koko yhdessäoloaikamme. Aina olen tullut onnistuneesti raskaaksi, vaikka viimeiset kaksi raskautta oli useamman vuoden yrityksen tulosta. Keskenmenoja ei kuitenkaan ollut, eli alkavaan raskauteen pystyi suhtautumaan melko luottavaisin ja onnellisin mielin. Nyt on tullut kaksi alkuraskauden kkm:a puolessa vuodessa, ja parisuhde on aivan riekaleina. Ollaan molemmat ihan hajalla, mutta erikseen. Ei pystytä tukemaan toisiamme. Vaikka meillä on jo useampi lapsi niin kovasti toiveissa olisi ollut vielä yksi. Näyttää jäävän vain haaveeksi. En tiedä miten tästä voi selvitä eteenpäin. Olen jo 42v. että hyvin mahdollista että pitäisi vain hyväksyä nykyinen lapsiluku. Hirveän raskas ajatus lähteä vielä yrittämään ja todennäköisesti pettymään. Silti haaveilen. Kuitenkin on olo, että mun mielenterveys ei kestä tätä tilannetta ja pitäisi saada joku päätös tai toimintasuunnitelma tehtyä suuntaan tai toiseen. Olen ihan puhki henkisesti ja todella herkillä jatkuvasti. Mies ei ole heikkoa tekoa muttei hänkään ihan mitä tahansa kestä. Miten te muut olette selvinneet?