Vastaa ketjuun

Minulla yksi "oire" oli se, että varhaisultrassa 8-viikolla gyne sanoi raskauspussin näyttävän littanalta. Syke näkyi selvästi. Sain uuden ajan viikon päähän ja silloin viikolla 9 kaksi eri lääkäriä totesi kaiken olevan hyvin. Sydänäänet kuuluivat hienosti.

Raskausoireet oli kokoajan lievät. Ei oksentelua eikä muutakaan isompaa. Vähän huimasi ja väsytti, ruokaa teki kokoajan mieli ja mielialat vaihteli tosi pahasti. Olin kokoajan tosi itkuinen. Rinnat aristi vasta viikolla 7-8.

Pieniä selän vihlaisuja tuli viikolla 10. Silloin tuli myös yhtenä päivänä pieni määrä vaaleanpunaista vessassa paperiin.

Viikolla 12 (11+2)alkoi mahakipu. Menkkamainen jomotus ja maha meni pinkeäksi. 11+3 alkoi rusehtava vuoto. Silloin todettiin km ultrassa. Sikiön koko vastasi viikkoa 8-9, istukka oli 12-viikkoinen. Olin järkyttynyt. Olin varma keskenmenosta ultraan mennessäni mutta en olisi uskonut että se oli tapahtunut jo noin kauan sitten. :(

Lääkkeellinen tyhjennys olikin sitten helvettiä jonka tuskat jatkuu nyt neljättä päivää.

Takaisin