Keskenmenon jälkeinen

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja e-d
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

e-d

Oman äänensä löytänyt
Kauanko ootte oottanu ensimmäistä kertaa km jälkeen?

Minulle sanottiin, että ekojen kuukautisten jälkeen saa alkaa yrittämään uutta.. Vaikka tekisikin mieli, niin silti ei vaan voi...
Jotenkin ajatuskin pelottaa ko aiheesta.

Omia kokemuksia ja ajatuksia otetaan avomielin vastaan! :)

Mä en ovuloinut keskenmenon jälkeen ollenkaan. Sitten tuli normaalit kuukautiset ja sitten heti tärppäsi. :)

Neuvolaa on kuunneltava näissä asioissa (: Jos on ollut kemiallinen raskaus, niin käsittääkseni voi yrittää heti seuraavassa kierrossa, koska silloin kohdussa ei ole raskausmateriaalia. Jos alkio on päässyt kiinnittymään, mutta raskaus on mennyt kesken, on silloin odotettava kaiken raskausmateriaalin poistumista kohdusta. Jos ei odota, voi mahdollinen uusi raskaus mennä kesken, kun raskausmateriaali poistuu kohdusta ja keho häiriintyä entisestään. Turvallisen odotusajan tietää siitä, kun raskaustesti näyttää negatiivista ja sen jälkeen voi alkaa yrittämään uudestaan. Yleensä tähän menee yksi kierto. Tällaiset ohjeet minä sain, yksi kierto odoteltiin ja siitä seuraavassa tärppäsi ja kyytiläinen jäi matkaan (: Onnea yritykseen!

Meidan ei kasketty odottaa kuukautisia, eika odotettukaan. Eika niita sit ikina tullutkaan, kun tarppasikin heti uudelleen. Kannattaa kuitenkin varmistaa etta raskaustesti nayttaa negaa pari-kolme viikkoa km:n jalkeen.

Takaisin