Caltha
Vasta-alkaja
Koin spontaanin keskenmenon tasan 3 viikkoa sitten. Nyt olen ristiriitaisissa tunteissa alkaako yrittää heti uutta raskautta vai odottaako yhdet kuukautiset väliin. Olen yrittänyt etsiä tietoa onko kuukautisten odotteluun mitään "virallista" syytä, oma lääkärini sanoi että olisi suositeltavaa odottaa yhdet kuukautiset jotta voi olla varma että kaikki raskausmateriaali on tullut ulos, mutta toisaalta, ainakin mitä olen lueskellut, niin suurin syy olisi se että pystytään neuvolassa tarkemmin määrittämään kuinka pitkällä seuraava raskaus on.
Pelkään uutta keskenmenoa jonka vuoksi haluaisin pelata varman päälle, mutta toisaalta kun vauvakuume on niin sietämätön etten haluaisi yhtään tilaisuutta heittää hukkaan.
Lisäksi mietin kuinkahan kauan menee ennenkuin seuraavat kuukautiset ylipäätään tulevat, olen testannut ovulaatiota koko viikon (jos oletetaan että km-päivä olisi kp1) mutta ei ole kuulunut, tänään tein myös raskaustestin jotta sain varmuuden ettei ainakaan raskaushormoonia enää ole..Tuntuu niin turhauttavalta!
Mitä mieltä olette? Odottaako vaiko eikö odottaa?
Pelkään uutta keskenmenoa jonka vuoksi haluaisin pelata varman päälle, mutta toisaalta kun vauvakuume on niin sietämätön etten haluaisi yhtään tilaisuutta heittää hukkaan.
Lisäksi mietin kuinkahan kauan menee ennenkuin seuraavat kuukautiset ylipäätään tulevat, olen testannut ovulaatiota koko viikon (jos oletetaan että km-päivä olisi kp1) mutta ei ole kuulunut, tänään tein myös raskaustestin jotta sain varmuuden ettei ainakaan raskaushormoonia enää ole..Tuntuu niin turhauttavalta!
Mitä mieltä olette? Odottaako vaiko eikö odottaa?