keskenmeno vai väärä positiivinen?

Tiamaria

Silmät suurina ihmettelijä
Pahoittelen jo valmiiksi kaikkia kielioppivirheitä ymv. Olen valvonut koko yön, suunniltani ja surullinen

Tein kp 47 Clearbluen raskaustestin ( iltapäivällä jos sillä merkitystä) joka näytti " raskaana 1-2 viikkoa". Tein testin myös seuraavana aamuna ja tulos oli sama.

Nyt viikkoa myöhemmin tilanne on se että huomenna olisi varhaisultra, mutta yöllä alkoi verenvuoto jota jatkunut läpi yön sekä menkkamaisia kipuja. Mietin vain, onko mahdollista että testi näytti väärää positiivista vai kyseessä keskenmeno... En tiedä onko tässä kirjoituksessa päätä ja häntää, mutta pakko oli kirjoittaa. Onko kellään kokemusta vääristä positiivisista?
 
Kuulostaisi minusta keskenmenolta. Olen pahoillani! Toki tietysti aina on mahdollista, että vuoto onkin ollut jotain vaaratonta ja raskaus olisi vielä jatkunut. Toivotaan parasta, vaikka kyllähän vuoto+kivut valitettavasti yleensä kertovat täysin päinvastaisesta.. :sad001

Itse tein kp40 positiivisen raskaustestin. Kuukautta aiemmin oli laitettu kierukka ja halusin varmistua, että pitkä kierto johtuisi vain siitä. Tein useamman testin ja vain yhteen tosiaan sain värillisen viivan. Itse pidän sitä virheellisenä, sillä verikokeissa käydessäni varmistamassa tulos oli negatiivinen.
 
Tämä on todellinen mysteeri itselleni Tänään kävin ultrattavana ja kohtu oli tyhjä. Vaihtoehtoja lääkärin mukaan 2: Kemiallinen raskaus tai kohdun ulkopuolinen raskaus. Kemiallisesta en tiedä koska kuukautiset alkoivat tosiaan kuukauden myöhässä eli yhdet jäivät välistä pois. Eikö kemiallisessa raskaudessa kuitenkin puhuta muutaman päivän myöhässä olevista kuukautisista?

Eli 31.8 alko vimpat menkat, 19.9 oli ilmeisemmin ovis ja 15.10 tein raskaustestin joka positiivinen. Seuraavan päivän testi myös pos. Verenvuoto alkoi toissa iltana ja jatkuu kuukautisten tapaisina... En ymmärrä koko juttua. Tänään siis lääkärillä kohtu tyhjä ja verikokeen otettu josta ilmenee sitten raskaushormonien pitoisuudet.

Mitä ihmettä tämä voi olla. Haluisin ymmärtää.
 
Yksi vaihtoehto taitaa olla myös kesketynyt keskenmeno, joka olisi nyt kuitenkin vuotanut itsestään ulos. Jos raskaus on jatkunut sen verran, että kuukautiset ovat jääneet pois, mutta sen jälkeen alkio onkin lopettanut kasvunsa, eikä kohtu olekaan tyhjentynyt heti, voisi tilanteesi olla mahdollinen? Hcg:n taso on kuitenkin ollut kohtuullisen alhainen, jos viikkonäyttö on näyttänyt vain 1-2 viikkoa. Mitä testi nyt näyttää? Kohdunulkoisessa sen tulisi edelleen olla positiivinen, mikäli raskaus jatkuu väärässä paikassa.

Ovulaatio on myös voinut olla tulematta tuolloin, kun epäilit sen olleen ja onkin ollut paljon paljon myöhemmin, jolloin kemiallinen voisi olla mahdollinen? Voisiko se olla mahdollista? Et saanut vielä verien tuloksia? Kinkkinen juttu.. :/
 
Takaisin
Top