keskenmeno(ko)???

Mellu17

Silmät suurina ihmettelijä
kertokaa joku mulle onkohan mulla menossa keskenmeno kun mulla on kestänyt kuukautiset nyt 8 päivää ja ollut niin runsasta vuotoa että ei oo riittäny tamppooni+paksu side suojaus ja on tullut ihan älyttömän iso kokosia hyytymiä siis ihan koko ajan vessassa joutuu ramppaamaan noin 5-10 minuutin välein ja aina plumpsahtaa ja en ymmärrä miten se kerkeis siinä ajas se veri muka hyytymään ... isoin hyytymä ollut 0,5 l pullon pohjan kokonen ja tulee sellasta ihan veristä ja limasta vuotoo :O onko tää ihan normaalia?? sit mua pyörryttää koko ajan väsyttää, nälkäkin on ja paha olo koko ajan melkeen oksettaa ja mahaan sattuu eikä oikein huvittais tehdä mitään.. mulla on ollu synnytys 4kk sit ja ihan normaalit kuukautiset on siitä lähtien ollut eikä oo mitään muutakaan ihmeellistä ollut. suojaamattomasta yhdynnästä on reilu 3vko et voiko olla mahdollista et oon/olin raskaana??? on ollu joitain samoja oireita kun aikasemmas raskaudes mut en tiedä sit oonko vaan vainoharhainen.. :) huomenna ajattelin raskaustestin tehdä näkyyköhän siinä jo jos oon tai oisin ollu raskaana?? mut silti ajattelin näin ensiks kysyä tietääkö joku tai onko kokemusta?? auttakaa en saa unta jos joudun tätä yksin miettii :) kiitoss
 
voi olla että tuo on keskenmeno, ei tuo menkoilta ainakaan kuulosta, kannattaa hakeutua lääkäriin mahd. pian. itsellä aikoinaan km jälkeen ei tarkastettu tuliko kaikki ulos ja mulle jäi raskausmateriaalia kohtuun, aloin jälkeenpäin vuotamaan juuri noin ja tuli isoja hyytymiä. itse sain eilen tietää että vuoden sisään 3 km ja tämä on keskeytynyt km koska kuoli rv 7 ja ei tule itse ulos vuotoa jonkin verran tauon jälkeen ja kipuja mutta kuollut vauva pysyy sisällä, ollut jo 5vk kuolleena joten kaavinta edessä. jaksamista sinulle.
 
Takaisin
Top