keskenkö?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä

Vieras
onko muilla ollut vastaavaa?
mulle tuli eilen raskausviikkoja 8+0 ja illalla ennen nukkumaan menoa tuli hieman verta ainoastaan sen kerra ja sen jälkeen tullut erittäin vähän ruskeaa vuotoa pyhkiessä mutta ei mitään muuta.
mulla on jo 3poikaa ja tein yhden abortin 2011 kesällä jouduin kaavintaan asti kiirellisenä ku alkoi vuotamaan tosi kovin jääkkeiden keskeytyksen jälkeen. siihen ei vaan sopinut uutta pientä kuvioihin isäni kuoleman jälkeen jota surin kovasti. siitä hyvästä on keskenmenoja ollut tätä aiemmin 2kpl vuoden aikana.
en soittanut vielä minnekkään ja mulla vasta eka aika ois 9.1.ekaan tarkistukseen

Mulla oli alkuraskaudesta hiukan ruskeaa vuotoa, ja monet ovat kertoneet, että heillä on ollut samanlaista. Neuvolassakin sanottiin että on ihan normaalia, eikä viittaa ollenkaan keskenmenoon jos ei tule kirkasta verta. Toivottavasti näin on nyt sinunkin kohdallasi :)

eilen illalla tuli siis kirkasta verta pienen hetken  ja siihen loppui. nyt koko päivän ollut vain vähäistä ruskeaa vuotoa.

Mulla tuli ihan hiukan kirkasta verta kolme kertaa ennen viikkoja 10 ja raskaana ollaan edelleen. Neuvolassa sanoivat et vähäinen vuoto on ihan normaalia. Jos alkaa tulvimaan tai sattumaan, niin sitten on jostain muusta kyse.

maanantaina ois tarkotus mennä varoiksi ostamaan uusi raskaus testi ja varmistaa sillä vielä että onko mennyt kesken vaiko ei. toivottavasti ei ole. kiitos kaikille vastanneille.

Mulla tuli kanssa vähän kirkasta verta ja sitten jatkui pieni tuhruttelu, mutta meni ohi alkuraskauden jälkeen. Toivotaan parasta! :)

itselläni tuli noin rv 10 kirkasta ja aivan putouksena pari päivää.
johtui istukasta joka oli kohdun suun päällä osittain ja oli juuri siirtymässä pois siitä ja repesi hieman. säikäytti kyllä mutta joskus runsaskaan kirkasveri ei tarkoita keskenmenoa..

Takaisin