Kesäloman ajankohta

Mä pidän vasta huhtikuussa 2015 tän vuoden kesälomani äippälomani loputtua, koska en oikein sitä ehdi pitää ennen äippäloman alkua kokonaan pois.
 
Varmaankin joskus vuoden -15 aikana. Kotihoidontuen lomassa, saa sit välillä vähän enemmän rahaa... Niin tein viimekerrallakin. Ja tarkoitus siis olis jos onnistuis, mennä töihin 2016 alussa.
 
:grinkesäloma alkaa viikonpäästä! ja jatkuu sitten taas äitiysloman päätyttyä..oi arma dagar, kun on paljon lomaa:grin
 
Vanhempainvapaan ja hoitovapaan välissä varmaan pidän. Tai sitten vuoden päästä kesällä kun mies on isäkuukaudella :)
 
2015 kesällä pidän, niin mies on sitten isäviikoilla samaan aikaan. Eli siis sekä 2014 että 2015 lomat siinä sitten putkeen =)
 
mä yritän kans pitää sit äitiysloman jälkeen, mullahan on nyt sitte -13, -14 ja -15 lomat edessä...saas nähä saanko pitää putkeen vai saisko otettua osan vaikka rahana...
 
Pätkätyöläisenä ei ole kesälomaa. Harmi kun raskaus alkoi näkyä tosi aikaisin (ehkä viikolla 10-12 jo pömpötti vahvasti) niin eipä ole sen jälkeen tarvinnut töitä tehdä :/
Edelliseen pestiini on sopivasti palkattu jo mies tilalle.

Minimiäitiyspäiväraha, täältä sitä taas tullaan :D


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Mä kans ollu pätkätöissä koko raskauden, onneks oon aina saanu uutta sopimusta ku edellinen päättyny. Lomat tulee sit rahana ku viiminen työsopimus päättyy :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Pidän joko maaliskuussa 2015 tai sitten kesällä 2015, riippuen vähän mihin ratkaisuun mies päätyy isyysvapaiden kanssa.
 
Takaisin
Top