Jahas, mitäs sitä kirjoitteliskaan =)
Sain just vähän aikaa sitten esikoisen nukkumaan ja nyt on vähän omaa aikaa, joka kulunee näin ensiks katsoen telkkarii ja samalla facettaen ja sit lueskelen näitä teitin viestejä =)
Tervetuloa kaikille uusille ja oikein lämpimät osanotot heille, joita on suru-uutinen kohdannut.
Joku kyseli seksistä, että miltä tuntuu: niin kuin edellisessäkin raskaudessa, niin tässäkin... mulla ei juurikaan ole seksihaluja =\ Ja nyt kun mua kokoajan etoo ja kuvottaa, niin seksi tuntuu suoraansanoen oksettavalta... mut enpä oo uskaltanut siitä mainita miehelle... mut enköhän mä selvii, ku nää kuvotukset ja pahoinvoinnit muutenkin pitäis vissii pikkuhiljaa helpottaa n. 14-16 viikoilla.
Gallup: Miten lämpöset ilmat vaikuttaa teihin nyt?
Oma vastaus: Kun muutenkin oon nyt tosi väsynyt kokoajan, niin tuo ilma väsyttää entisestään ja jotenkin on kokoajan pahoinvoinnin lisäksi vielä tukala olo ja ei jaksaisi tehdä mitään ja tuppaa välillä vähän pyörryttämään =\ Vähän harmittaa, ku oon aina rakastanut kesää ja oottanut lämpimiä ilmoja, kuin kuuta nousevaa!
Kesäsuunnitelmia meillä ei hirveesti vielä oo... varmaan retkeillään esikoisen kanssa eläinpihoilla, korkeasaaressa ja muuta pientä vastaavaa =)